Maaze Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Hellu Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med InFocus ScreenPlay 5000 ? Evt.: er denne noe å satse på når jeg skal bruke den til å se film på et bra lerret? Andre tips? Må si at jeg likte prisen på InFocus'en hvertfall Endret 15. august 2006 av Maaze Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Frå det eg har lest er ikkje den projektoren noko bra kjøp i dag, pærene er svindyre og kontrastforholdet er veldig dårlig i forhold til konkurrentane. Epson TW520 er eit alternativ. Kan også nevne Panasonic AE-900, 2000,- kroner opp, men også ein heilt annan PJ. Edit: Etter å ha lest litt meir kan eg konstantere at SP5000 ikkje er i nærheten av andre modellar, vil fraråde deg på det sterkaste å kjøpe den. Epson lanserte for ikkje mange månadane sidan TW600 som vart veldig populær, sitt mindre heldige utseende til tross. Denne modellen vart fjerna frå markedet av ukjent grunn, men TW520 er nesten identisk, har berre litt mindre lysutbytte. Endret 15. august 2006 av zeph Lenke til kommentar
Maaze Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Ok, tusen takk Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 ellers så har man jo "kinosjefen" hitachi PJ-TX200 som er stygg, men gjør en meget bra jobb.. litt opp i pris, men pærene til hitachi bruker å være bra priset. Har forøvrig fått godkjent kjøp av denne i heimen .. skal bare pusse opp litt først Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ja, eg og tenkte på TX200, 7000:1 og 1200 lumens er ikkje dumt, men som sagt så må du over 12000 då. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå