Gå til innhold

Ny telefon, K800 eller andre?

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart ha ny mobil, men er litt usikker på hvem..

Jeg vil gjerne ha:

3G

minst 2mp kamera, helst med blitz

minnekortstøtte

helst svart design

prisen bør ikke være over 1000 med tele2 abbonement

Har sett litt på SE k800 og Samsung z400, liker egentlig k800i best, men minner litt for mye om min gamle t630, har alltid likt mobiler som man skyver på og Samsung så falt litt for z400, men den har jo ikke blitz! Har hørt at den ikke har så bra kamera heller...

Hvem bør jeg velge? Evt andre fra SE eller Samsung

Endret av hallohej
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg hadde samme valget, men ente opp med k800.

men samsungen er mye dyrere hvis du skal velge med abb.

dårligere batterilevetid, uten blitz og dårligere kamera.

det jeg liker med den er designet.

det jeg er usikker på er at min k700 har hatt problemer med joystick og lading, men SE har sagt at joystick problemet er fikset med k750 og k800 og at kontakten til lading(i telefonen) er skiftet ut med ny utgave.

Lenke til kommentar

Ingen tvil her, gå for K800il. Jeg har selv den mobilen. Første inntrykket var mer enn jeg forventet. Jeg oppgraderte fra T610 til en K800i, så det er nesten det samme som deg. Så ikke tvil, gå for K800i. Den koster 999,- hos elkjøp med Tele2pluss abb.

Lykke til med kjøpet ;)

Lenke til kommentar

Har veldig lyst på k800, men er ikke så veldig glad i designet egentlig. Derfor har jeg tenkt litt på d600 også, den koster bare rundt 200, med det abbonementet jeg skal ha, det er jo en grei telefon det også? Veit ikke om jeg kommer til å få så veldig god bruk for 3g/videotelefoni... Eller er det dumt å kjøpe d600?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...