Seian Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Har vært og tatt noen bilder av vasken, for å eksperimentere både med Photoshop og kameraet. Vil gjerne høre fra dere hva dere syns om bildene! Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det er stilige vasker det der ( eller ska vi kalle det en fontene? ) Men uansett syns jeg det var litt "dølle" vinkler, slik at bildet ikke ble så interessant! Det var også et litt snodig lys på det siste bildet der! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Kall det hva du vil , jeg vasker hendene mine der ihvertfall . Fra spøk til revolver: Dølle vinkler? Du sier kanskje noe der. Nå som jeg sitter og ser over det så ser jeg på første bildet at selve fossen havnet utenfor bildet. Hrmf, jaja. Personlig var jeg svært fornøyd med bilde nummer to med tanke på behagelige farger. Eneste jeg ville ha satt fingeren på er at spaken peker litt til høyre ... sabla kjedelig å finne ut sånt i ettertid . Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg syntes det er et morsomt oppsett av bildene, men desverre som Antarctica sier, så er det en smule kjedelige vinkler. Fargene var vel ok. Uansett så føler jeg standard bilder. p.s: "sabla kjedelig å finne ut sånt i ettertid" Du finner ut _alt_ i ettertid get used to it Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Når dere sier kjedelige vinkler, mener vinkelen fra objektet eller kameraet? Uansett, takker så mye for tilbakemeldinger. Det hjelper stort Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 bra bildet men er det en vask :S? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 bra bildet men er det en vask :S? 6683538[/snapback] For tredje gang, ja Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg mener kameravinkler, altså hvem side du ser objekter fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå