Acrid Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 These future events will affect you in the future Dette er kanskje gammelt nytt for flere her, men man kan altså se den tidløse Ed Wood-klassikeren Plan 9 From Outer Space fra 1959 i sin helhet på Google Video. Om du er en av det uvitende møkkafolket som enda ikke har sett denne filmen så har du en gyllen mulighet her og nå, i tryggheten av ditt eget hjem, å kunne nyte dette sci-fi mesterverket på din egen personlige komputermaskin! Velbekomme: Plan 9 @ Google Video Signe verdensveven! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Fantastisk! Ed Wood er kanskje den største regissøren i mine øyne! Han har gitt meg utallige timer med underholdning. Takk Glint! Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Tusen takk Glint! Skjønner ikke hvorfor den har 3,4/10 hos imdb. Er jo mye bedre enn det. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 But one thing's sure. Inspector Clay is dead, murdered, and somebody's responsible. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 But one thing's sure. Inspector Clay is dead, murdered, and somebody's responsible. 6682149[/snapback] Der er en av grunnene til at denne filmen burde ha mye lavere score enn 3,4. Filmen er elendig på absolutt alle punkter, og det er derfor jeg liker den så godt. Men at den bør ha høyere score enn det den har nå, er galskap. Det fortjener den så absolutt ikke. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Der er en av grunnene til at denne filmen burde ha mye lavere score enn 3,4. Filmen er elendig på absolutt alle punkter, og det er derfor jeg liker den så godt. Men at den bør ha høyere score enn det den har nå, er galskap. Det fortjener den så absolutt ikke. Vel, det er jo det vanlige problemet med den type filmer. Den er så dårlig at den blir styrtkomisk og underholdende, og dermed mye mer severdig enn mange andre filmer. Men gir man den en bra eller dårlig karakter da? Personlig hiver jeg inn gode karakterer på slikt. Feil eller ikke. S, Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Takk for tipset Glint, denne skal eg nok få sett innen kort tid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg har gitt filmen 7/10 på IMDb. Jeg har sett den 2 1/2 gang. Den er desto mer fascinerende om man ser Burtons Ed Wood og dokumentaren som følger med på Plan 9-DVD-platen. Kan også nevne at Plan 9 var den første filmen jeg kjøpte på nett. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg har gitt filmen 7/10 på IMDb. Jeg har sett den 2 1/2 gang. Den er desto mer fascinerende om man ser Burtons Ed Wood og dokumentaren som følger med på Plan 9-DVD-platen. Kan også nevne at Plan 9 var den første filmen jeg kjøpte på nett. 6684192[/snapback] Burtons Ed Wood er en liten perle av en film. Har sett den utallige ganger, og den er like bra hver gang. Depp er fantastisk som Ed Wood. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor folk liker slike skitfilmer... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Altså. Dette er en av tidenes største klassikere. Casablanca og Citizen Kane kan bare gå og legge seg. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Holder meg langt unna dette møkket. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Se Ed Wood før dere uttaler dere om denne filmen. Det kan skifte synet til ganske mange skeptikere. Selv ligger Plan 9 på en 6/10 for meg. Den er helt fantastisk dårlig, en av de aller største 'So bad it's good' filmene. En sjanger jeg ikke er så stor fan av. Men pga Ed Wood så er det ganske tøft. Man blir så glad i Ed Wood, Bela Lugosi og resten av gjengen at det føles nesten ut som skuespillerne i Plan 9 er kompisene dine og at man har vært med på å skape den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg klarer ikke gi sånne filmer annet enn enten 10 eller 1. Det blir enten "så dårlig at det blir bra" eller "så dårlig at det er dårlig". Ed Wood er alltid "dårlig->bra", sammen med de fleste MST3K-filmene og Uwe-mesterverkene. Plan 9 er den ultimate dårlig->bra-filmen, fordi alt er så billig at man føler at man kunne gjort ALT bedre. Jeg eier selvfølgelig Plan 9 i to versjoner, både VHS og DVD (med en forferdelig air-freshener), men greit å vite at hvis jeg kjeder meg og er på biblioteket, så har jeg underholdning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå