jojo123 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Kingston. Men har nå en sterk mistanke om at det er fordi jeg ikke har koblet til 4-pinsledningen i pwr 2, kan dette stemme? Edit: D.v.s. at det er i prosessoren problemet ligger. 6689443[/snapback] Hvis du ikke kobler den til så funker det ikke.. Gjør det du Lenke til kommentar
everest Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Kingston. Men har nå en sterk mistanke om at det er fordi jeg ikke har koblet til 4-pinsledningen i pwr 2, kan dette stemme? Edit: D.v.s. at det er i prosessoren problemet ligger. 6689443[/snapback] Hvis du ikke kobler den til så funker det ikke.. Gjør det du 6689455[/snapback] Tusen takk. Jeg begynte å lure da indikatoren signaliserte at CPUen ikke var i orden. Phew.. Fikk nesten ikke sove i natt pga dette. Nå ble jeg veldig glad. Har CPUen på jobben (skulle til å sende den tilbake, siden jeg trodde den var ødelagt), så jeg må gjøre det i morgen. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Ringte til Netshop og han sa at hvis det var ram/hoveddkort som måtte flashes så startet ikke pcen i det hele tatt, altså ikke mitt problem. Det var mest sannsynlig skjermkortet som var ødelagt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå