Landeplagen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 LOL, store deler av amerika, europa, øst-asia og litt av oseania har hørt om wii. 6689152[/snapback] Å? Kilder? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 E3? Internett? Blader? Jeg mente ikke generelt, men blant spillere og teknofile så er wii ganske kjent. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Nintendo er jo superkjent Nå har eg lest rykter om at Nintendo skal og selga med tap på konsollen for å tjena inn på spel igjen. Kanskje det blir så lite som $150 ? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hadde ikkje gjort meg noko! Eg tippar på at konsollen kjem til å ligga på rundt 2000 kroner! +\- Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Mer eller mindre alle som vet hva en konsoll er, har vel hørt om Wii. Med tanke på at de fleste store aviser dekket E3, og Wii var den aller største nyheten der, bør ihvertfall de fleste ha hørt om den. Og i miljøer som dette (diskusjon.no), tviler jeg på at det er en sjel som ikke har hørt om Wii, og mange av oss forteller venner og kjente om den. Jeg tror ikke noen bør være redd for at Wii skal passere i stillhet. Tipper at elektrobutikkene kommer til å kjøre på med masse Wii publisitet, ettersom den koster ca en tredel av PS3, og dermed lokke til seg alle konsollkjøperene som ikke helt ønsker å svi av et halvt statsbudsjett på en spillmaskin. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Nintendoi har forhåpentlig lært av tidligere konsoller, at reklame faktisk er vikitg. Dem var jo ganske så elendige til dette med N64, det fikk ihvertfall eg inntrykk av. Detr kom seg litt med GC. DS har vel fått sin fair share oppmerksomhet,og ser ingen grunn til at Wii skulle få mindre. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Kan ikke se annet enn at de lærer, nå også med helt gratis online spilling. Wii er på en måte alt ps3 og 360 ikke er. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 mens Wii mangler minst halvparten av det Ps3/X360 har. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 mens Wii mangler minst halvparten av det Ps3/X360 har. 6691212[/snapback] Så lenge den har det som faktisk teller, mange gode spel, så er eg fornøyd. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 mens Wii mangler minst halvparten av det Ps3/X360 har. 6691212[/snapback] Wii skal være anderledes en de to andre. Nintendo har sagt det. Grafikk er ikke alt, eller next-gen DVD spiller. Wii skal rett og slett være Wii, en noe anderedes konsoll. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 har gode spill ja, men det har jo Ps3 og X360 også(kanskje ikke 360 da)...kommer jo an på hva en liker. Så vi får se! Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Nå har jeg også kommet over en kilde som sier det samme som meg angåendes prisen. Prisen på Wii blir under 250 dollar ifølge denne kilden. Ut fra dette mener jeg at det er liten tvil om at det er snakk om så mye som 80 dollar under 250. Nå må det jo legges til at dette også må ses på som et rykte, siden det ikke er en ofisiell uttalelse fra Nintendo. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Det er vel mange rykter ute å går. Uansett kommer konsollen til å selge i bøtter å spann. Butikker vil segle den med underskudd, for å så ta igjen underskuddet på spill og ekstrautstyr. Det er noe de fleste butikker i Norge gjør. Jeg bryr meg lite om hva konsollen koster, jeg bryr meg mer om hva spill og ekstra matriale vil koste. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Det var ikke elkjøp jeg mente som kunne komme til å kutte litt på prisen, men M$.Den har tross alt vært ute på markedet i 1år da. Om MS kutter så er det fortsatt ikke sikkert at den blir billigere, og Nintendo vil også kutte prisene etter hvert. Prisen er bra den, men ikke sikkert den blir billigste next gen konsoll Joda. + at hardwaren er en del svakere.Derfor ikke så utrolig imponerende, men + for nyskapende kontroller. Det eneste Wii mangler er HD-støtte. Bortsett fra det har den kapasitet til å trykke ut flott grafikk. Å si "ikke så utrolig imponerende" og bare legge til kontrolleren som et "åja, den også ja" er jo tåpelig. mens Wii mangler minst halvparten av det Ps3/X360 har. 6691212[/snapback] Og hva er det? Og hva med det Wii har som de andre mangler? Endret 17. august 2006 av Pricks Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 mens Wii mangler minst halvparten av det Ps3/X360 har. 6691212[/snapback] Bullshit Wii har alt det X306/PS3 har for å spille spill i tillegg har den masse nytt som IKKE X360/PS3 har. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Masse nytt så mener du vel kontrolleren. Jepp....A whole lot! skal selv ha Wii men det er fordi jeg får den gratis fra en venn i JP og så er det en vors-gjenstand. Men vil ikke si den har så veldig mye mer som Ps3/360 har. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Tro det eller ei, men kontrolleren _er_ masse nytt. Spre negativiteten din et annet sted takk! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Masse nytt så mener du vel kontrolleren. Jepp....A whole lot! skal selv ha Wii men det er fordi jeg får den gratis fra en venn i JP og så er det en vors-gjenstand. Men vil ikke si den har så veldig mye mer som Ps3/360 har. 6691422[/snapback] Hvis du ikke er ironisk nå så må jeg le høyt! Kanskje du hørte meg? Latterlig å si at Wii omtrent ikke har noe nytt å gi oss. Wii gir oss en HELT annen type spillopplevelse enn X360/PS3 gjør. X360/PS3 er kun en oppgradering av hva vi har sett før. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Vi har nok av Wii vs xbox vs ps3 tråder her, kan vi ikke la denne handle om prisen på wii som den er ment til? Lenke til kommentar
darker Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Masse nytt så mener du vel kontrolleren. Jepp....A whole lot! skal selv ha Wii men det er fordi jeg får den gratis fra en venn i JP og så er det en vors-gjenstand. Men vil ikke si den har så veldig mye mer som Ps3/360 har. 6691422[/snapback] Hvis du ikke er ironisk nå så må jeg le høyt! Kanskje du hørte meg? Latterlig å si at Wii omtrent ikke har noe nytt å gi oss. Wii gir oss en HELT annen type spillopplevelse enn X360/PS3 gjør. X360/PS3 er kun en oppgradering av hva vi har sett før. 6691532[/snapback] Etter sigende ihvertfall. Vanskelig å si noenting før man har testa alle. Kudos til han som tidligere i tråden mente vi ikke fikk se wii til under 1700 kroner, men mest sannsynlig over 230$.... 230x6,1=1400.... ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå