Gå til innhold

Wii kan koste 170$


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer eller mindre alle som vet hva en konsoll er, har vel hørt om Wii. Med tanke på at de fleste store aviser dekket E3, og Wii var den aller største nyheten der, bør ihvertfall de fleste ha hørt om den. Og i miljøer som dette (diskusjon.no), tviler jeg på at det er en sjel som ikke har hørt om Wii, og mange av oss forteller venner og kjente om den.

 

Jeg tror ikke noen bør være redd for at Wii skal passere i stillhet. Tipper at elektrobutikkene kommer til å kjøre på med masse Wii publisitet, ettersom den koster ca en tredel av PS3, og dermed lokke til seg alle konsollkjøperene som ikke helt ønsker å svi av et halvt statsbudsjett på en spillmaskin.

Lenke til kommentar

Nintendoi har forhåpentlig lært av tidligere konsoller, at reklame faktisk er vikitg. Dem var jo ganske så elendige til dette med N64, det fikk ihvertfall eg inntrykk av. Detr kom seg litt med GC. DS har vel fått sin fair share oppmerksomhet,og ser ingen grunn til at Wii skulle få mindre.

Lenke til kommentar

Det er vel mange rykter ute å går.

 

Uansett kommer konsollen til å selge i bøtter å spann. Butikker vil segle den med underskudd, for å så ta igjen underskuddet på spill og ekstrautstyr. Det er noe de fleste butikker i Norge gjør.

 

Jeg bryr meg lite om hva konsollen koster, jeg bryr meg mer om hva spill og ekstra matriale vil koste.

Lenke til kommentar
Det var ikke elkjøp jeg mente som kunne komme til å kutte litt på prisen, men M$.

Den har tross alt vært ute på markedet i 1år da.

Om MS kutter så er det fortsatt ikke sikkert at den blir billigere, og Nintendo vil også kutte prisene etter hvert.

 

Prisen er bra den, men ikke sikkert den blir billigste next gen konsoll

Joda.

 

+ at hardwaren er en del svakere.

Derfor ikke så utrolig imponerende, men + for nyskapende kontroller.

Det eneste Wii mangler er HD-støtte. Bortsett fra det har den kapasitet til å trykke ut flott grafikk. Å si "ikke så utrolig imponerende" og bare legge til kontrolleren som et "åja, den også ja" er jo tåpelig.

 

 

mens Wii mangler minst halvparten av det Ps3/X360 har.

6691212[/snapback]

Og hva er det? Og hva med det Wii har som de andre mangler?

Endret av Pricks
Lenke til kommentar
Masse nytt så mener du vel kontrolleren. Jepp....A whole lot! skal selv ha Wii men det er fordi jeg får den gratis fra en venn i JP og så er det en vors-gjenstand. Men vil ikke si den har så veldig mye mer som Ps3/360 har.

6691422[/snapback]

 

Hvis du ikke er ironisk nå så må jeg le høyt! Kanskje du hørte meg?

Latterlig å si at Wii omtrent ikke har noe nytt å gi oss.

 

Wii gir oss en HELT annen type spillopplevelse enn X360/PS3 gjør.

X360/PS3 er kun en oppgradering av hva vi har sett før.

Lenke til kommentar
Masse nytt så mener du vel kontrolleren. Jepp....A whole lot! skal selv ha Wii men det er fordi jeg får den gratis fra en venn i JP og så er det en vors-gjenstand. Men vil ikke si den har så veldig mye mer som Ps3/360 har.

6691422[/snapback]

 

Hvis du ikke er ironisk nå så må jeg le høyt! Kanskje du hørte meg?

Latterlig å si at Wii omtrent ikke har noe nytt å gi oss.

 

Wii gir oss en HELT annen type spillopplevelse enn X360/PS3 gjør.

X360/PS3 er kun en oppgradering av hva vi har sett før.

6691532[/snapback]

 

Etter sigende ihvertfall. Vanskelig å si noenting før man har testa alle.

 

Kudos til han som tidligere i tråden mente vi ikke fikk se wii til under 1700 kroner, men mest sannsynlig over 230$.... 230x6,1=1400.... ja..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...