Mr. Bridger Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 X360 og PS3 er jo bare en oppgradering, Wii er noe nytt. Du kan ikke sammenligne hardwaren med andre konsoller Har ikke innmaten i Wii mer felles med Gamecube enn Xbox360 har med Xbox? Slik jeg har forstått det så er Wii basert på noe av det samme som satt i Gamecube. Kontrollen blir jo selvfølgelig helt unik og forhåpentligvis ganske heftig. 6681567[/snapback] Så var vi i gang med X360/PS3/Wii igjen.. Jeg mener du ikke kan sammenligne Wii med GC i det heletatt. 6681600[/snapback] Jeg trodde at IBM og ATI også sto for prosessor og grafikkløsning på GC og at utvikler verktøyet for GC og Wii hadde mange likheter.Derfor trodde jeg konsollene hadde noen likhetstrekk. Uansett er ikke jeg ute etter å starte en debatt rundt Wii/PS3/X360. Jeg skal kjøpe meg en Wii så jeg har ikke noe imot den konsollen. Other Features: Four ports for classic Nintendo GameCube controllers. Two slots for Nintendo GameCube Memory Cards. Dette har de da felles Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Snip 6681764[/snapback] Se posten til Orresnei. Han gir en god forklaring på at vi som forbrukere får mye valuta for pengene. Endret 15. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Skal tru om Nintendo vil ha noko forteneste på konsollen dei første åra. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Skal tru om Nintendo vil ha noko forteneste på konsollen dei første åra. 6681842[/snapback] Tviler på de får noen fortjeneste på konsollen, men de håver nok bra inn penger på spillene. Se hvordan det går med DS salget. X360 koster mere å lage enn salgsprisen. Det er spillene som er nøkkelen til suksess. Endret 15. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Er det kome noko rykte om prisane på spela? Dei skulle jo ligge under X360 og PS3, hadde håpt på 3-500 kroner eg. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Se posten til Orresnei. Han gir en god forklaring på at vi som forbrukere får mye valuta for pengene. 6681821[/snapback] Har lest posten hans og Nintendo Wii (Revolution) Informasjonstråden han har opprettet tidligere. Er ikke i tvil om at Nintendo kommer til å gi meg valuta for pengene. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Omtrent nettleseren i wii alene, til en tv hvor jeg kan ligge i en sofa å dra meg er verd 2k. Ser ut til at Wii kommer til å slå mye bedre an, enn hva GC gjorde. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg skal ha denne konsollen. Når er lanseringsdatoen igjen, sånn ca.? Enig i at kontrollen og slikt kan være dyrt, men jeg vil si at det er verdt det. Nintendo klatrer flere hakk opp når det gjelder spilloplevelse. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Vil dette si at jeg kan kjøpe 3-4 Wii til prisen for en PS3? Da kjøper jeg heller Wii og gir et par til noen venner og sprer litt glede Høres for godt ut til å være sant. Hvis den blir så billig kan jeg ikke fatte at PS3 og X360 blir den store slageren til Jul. Tenk dere foreldre som kommer inn på Elkjøp og ser X360 til 3000,-, PS3 til 5000,- og en sexy liten Wii med avansert kontroller (som krever bevegelse=trim, hehe) til 1500,-. Hva tror dere de velger? Mitt tips er Wii.....hvis den kommer hit før Jul da. Nintendo har jo sagt at alle regioner skal få Wii innen 4 mnd etter verdenslansering og vi europeere pleier jo å komme sist i køen Endret 15. august 2006 av espent Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det som er synd, er at jeg kommer til å gå slipp av hele Wii-launchen, pga. militæret. Må vente helt til neste sommer, sure greier. Får abstinenser, og må nøye meg med metadon (e3-konferansen) inntil videre... Lurer på hvor mye ekstra Wiimote + nunchuck koster... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Da er det mulig at jeg for første gang vurdérer anskaffelse av spillekonsoll. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Trådløse USB dingsedangsen til X360 koster alene 800 kroner.Wii har innebygget trådløst.. Bare det er jo latterlig 6681373[/snapback] Nå er det jo forskjell på hvor bra trådløse greier funker. Det blir som å si at det er whack med en 32" til 20k når man får like store til rundt 7k. Jeg vet jo ikke bedre enn deg hvor bra den Wii-greien blir, men 360en sin rawker. Bedre forbindelse enn den bærbare målt i streker og ingen packetloss - EVER! EDIT: Men Wii ser jo sabla bra ut. Tror jeg må få meg en helgejobb. (Ikke for selve konsollen, men når jeg må mate 360, PC og Wii med spill er det greit med inntekt ^^) Endret 15. august 2006 av Zlimy Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Venter med å glede meg til Nintendo selv annonserer prisen. De har uansett sagt at Wii blir deres første hjemmekonsoll som lanseres med et lite tap per maskin solgt, slik at alle de som har kjøpt Nintendo før får uansett mer for pengene. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 pluss at den skal være den billigste konsollen av de 3 store (ps3, 360 og wii). Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Du kjøper 2 for det samme som 360 koster nå. Det er billig ja. Men hvorfor ikke bare bære den ned med deg? Den er jo ikke større en et smørbrød... 6681196[/snapback] Ja. Den er som 3 DVD cover Gleder meg som en unge til dette her. Skal jeg forhåndbestille eller stå i kø? 6681202[/snapback] Stå i kø, koseligst Ja, dette var flotte nyheter, men er det sant, høres jo for godt ut til å være sant..men om denne boksen skal i hus Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 X360 koster mere å lage enn salgsprisen. Det er spillene som er nøkkelen til suksess. 6681862[/snapback] Med andre ord så har ikke akkurat 360 vært noen suksess enda..Med tanke på drittspill etter drittspill.... Wii blir billig den og en venn av meg er i Japan nå og kommer hjem i slutten av September så han kjøper med en til meg så vi har noe å spille når vi skal ut og ha det moro. Foreslår at du står i kø! Norske køer er ikke så ekstreme som i andre land så du skal vel ikke uroe deg for å ikke få noen maskin. Skal selv stå i kø den 17 November for å hente min etterlengtede Ps3 maskin. Og så må du huske at både Elkjøp og Lefdal ikke har lov til å holde av varer eller forhåndsbestillinger så dukker du opp tidlig nok så får du en maskin først:D Lenke til kommentar
Averon Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hadde egentlig ikke tenkt å investere i en Wii, men hvis prisen kryper ned mot 1500 punger jeg gladelig ut den dagen det kommer ut et spill jeg virkelig har lyst på Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) X360 koster mere å lage enn salgsprisen. Det er spillene som er nøkkelen til suksess. 6681862[/snapback] Med andre ord så har ikke akkurat 360 vært noen suksess enda..Med tanke på drittspill etter drittspill.... Det er jo smak og behag, men jeg har kost meg med flere titler jeg. PS2/Xbox hadde vel heller ikke bare stortitler de første månedene. Dessuten er det jo slik at X360 eiere i snitt har kjøpt 4,6 spill. Hvis det bare er drittspill så er det mange der ute som liker dritt. -Xbox 360’s software attach rose this month to 4.6 games per console. This surge continues to show the depth and breadth of Xbox 360’s video game library. Endret 16. august 2006 av espent Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg er egentlig ganske sikker på at Wii kommer til å koste 2000,- eller mer ved lansering i Norge. Slike analyser må bare tas med en klype salt, og det går også mange rykter om at Nintendo presser prisen mest mulig opp, grunnet reaksjonene på prisen til PS3. Nintendo er like kyniske som de andre innen spillbransjen, og det er mest sannsynlig at de ser sin sjanse til å prise den litt høyere enn hav de ellers ville gjort. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Trådløse USB dingsedangsen til X360 koster alene 800 kroner.Wii har innebygget trådløst.. Bare det er jo latterlig 6681373[/snapback] Nå er det jo forskjell på hvor bra trådløse greier funker. Det blir som å si at det er whack med en 32" til 20k når man får like store til rundt 7k. Jeg vet jo ikke bedre enn deg hvor bra den Wii-greien blir, men 360en sin rawker. Bedre forbindelse enn den bærbare målt i streker og ingen packetloss - EVER! EDIT: Men Wii ser jo sabla bra ut. Tror jeg må få meg en helgejobb. (Ikke for selve konsollen, men når jeg må mate 360, PC og Wii med spill er det greit med inntekt ^^) 6682587[/snapback] Blodpris kaller jeg det uansett. Du får kjente merkevarer som D-link, Asus, 3 Com, CNet som har både router og mottaker til under den prisen. Ingen som vet hvor bra innebygde mottakeren til Wii er ennå, men jeg tviler sterkt på at den ikke kan stå lenger enn 2 meter unna routeren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå