TeggY Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Requiem for a dream, som jeg kommer på nå. Er nok sikkert noen som kanskje er bedre, men atm så må det være denne. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Liker soundtracket til romeo and juliet, Radiohead som har den er helt konge låt.. har egentlig ingen spesiell forklaring på hvorfor jeg liker den så godt, jeg bare gjør det.. fin låt 6686222[/snapback] Det er godt at det er noen forumbrukere som har sansen for litt Radiohead da Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Liker soundtracket til romeo and juliet, Radiohead som har den er helt konge låt.. har egentlig ingen spesiell forklaring på hvorfor jeg liker den så godt, jeg bare gjør det.. fin låt 6686222[/snapback] Mener du Romeo + Juliet (1996)? Jeg finner lite som tyder på at Radiohead står bak sountracket til den filmen. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Det er den jeg mener ja... Radiohead har hvertfall en låt på den filmen som spilles under flere scener såå.. sorry meg om det ikke er soundtracket, men jeg trodde, og er egentlig rimelig sikker på at det er det menmen Endret 16. august 2006 av demille Lenke til kommentar
dishdish Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg sier bare BROKEBACK MOUNTAIN! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Dette har vært oppe før, og nok en gang svarer jeg Pulp Fiction. Musikk blir helt annerledes på film, musikk jeg ellers aldri ville hørt på... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ein favoritt er ikkje lett, men er svak for LOTR-musikken. Kan også nevne Requiem For A Dream, Donnie Darko, Pirates Of The Caribbean og Kill Bill. Er ikkje musikk eg lyttar på ellers, men som løfter filmen mange hakk. Lenke til kommentar
master air Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Det er den jeg mener ja...Radiohead har hvertfall en låt på den filmen som spilles under flere scener såå.. sorry meg om det ikke er soundtracket, men jeg trodde, og er egentlig rimelig sikker på at det er det menmen 6688393[/snapback] Soundtrack liste. Radiohead har noen sanger der, og ikke bare en låt. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) *Kremt* Mortal Kombat ..for ikke å snakke om Platoon Theme Endret 16. august 2006 av Patience Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Det er den jeg mener ja...Radiohead har hvertfall en låt på den filmen som spilles under flere scener såå.. sorry meg om det ikke er soundtracket, men jeg trodde, og er egentlig rimelig sikker på at det er det menmen 6688393[/snapback] Soundtrack liste. Radiohead har noen sanger der, og ikke bare en låt. 6688600[/snapback] jojo, men var den ENE jeg likte veldig godt da Lenke til kommentar
skinnybones Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 donnie darko, pluss at soundtracket til eternal sunshine of the spotless mind er ganske chill....er vel sikkert mange fete jeg har glemt Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Rob Dougan er en klar vinner. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ringenes Herre har såklart herlig musikk. Sammen med det norske landskapet (New Zealand er Norge-klone) gir det god stemning. Pulp Fiction har også bra filmmusikk. Braveheart har fin musikk. Et must å høre er pianosoloen i Schindler's List. Melankolsk og vakkert. Bare ikke hør på den om du er trist fra før. Du risikerer å vurdere å gjøre ende på alt. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Musikken til The Timemachine av Klaus Badelt er meget bra. Mye stemning og følelse i musikken! Enda jeg ikke er veldig tilhenger av klassisk, er dette meget behagelig musikk Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) The wall med pink floyd Og dette er den beste sangen: Pink Floyd - Comfortably Numb "The Wall (Movie Soundtrack)" [06:33m/192Kbps/44KHz] Endret 17. august 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Moulin Rouge Pulp Fiction Kill BIll 1 og 2 Resovoir Dogs Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 jojo, men var den ENE jeg likte veldig godt da 6688614[/snapback] Det er greit at du liker den ene veldig godt, klagde aldri på det. The wall med pink floyd Og dette er den beste sangen: Pink Floyd - Comfortably Numb "The Wall (Movie Soundtrack)" [06:33m/192Kbps/44KHz] 6695418[/snapback] Fin fin musikk i den filmen ja. Liker også musikken fra The Rocky Horror Picture Show() Av film musikk så liker jeg veldig godt theme'n fra Dollar trilogien, og 2001: A space odyssey. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Er noe med Donnie Darko OST som gjorde at jeg satt klistret til skjermen når jeg så filmen. Spacet, kan ikke helt forklare det. Rolig, stemningsfull og merkelig stemning - genialt. Endret 17. august 2006 av eternal Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Liker musikken i alle American Pie filmene. Masse god punk som spilles Kanskje spesielt de to første. Dessuten er musikken i Boondock saints bra. Ihvertfall Theme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå