vebwa Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det vurderes en overgang til IP-telefoni her i huset, og jeg har derfor kikket litt på de forskjellige operatørene. Følgende vurderes: Telio One Call Tele2 ... (andre?) Kan noen komme med anbefalinger og erfaringer på noen av disse, evt. andre? Har IP-telefoni blitt stabilt og utprøvd nok til at det kan være et fullverdig alternativ til fasttelefon for personer uten teknisk kompetanse (les:modern)? [skal evt. kjøres på en 1100/256 linje fra det lokale kabelselskapet som tilsynelatende er stabil og grei] Lenke til kommentar
myrddin Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Intech/TNS Gallup hadde en undersøkelse for Post og Teletilsynet tidligere i år. Den kan jo være interessant lesning. Se Intechrapport og Galluprapport Ellers har du jo også telepriser.no for å sjekke priser. Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det vurderes en overgang til IP-telefoni her i huset, og jeg har derfor kikket litt på de forskjellige operatørene. Følgende vurderes: Telio One Call Tele2 ... (andre?) Kan noen komme med anbefalinger og erfaringer på noen av disse, evt. andre? Har IP-telefoni blitt stabilt og utprøvd nok til at det kan være et fullverdig alternativ til fasttelefon for personer uten teknisk kompetanse (les:modern)? [skal evt. kjøres på en 1100/256 linje fra det lokale kabelselskapet som tilsynelatende er stabil og grei] 6680524[/snapback] Hei! har selv Telio og aldrig hat noe problemmer med det og det funker som det skal krever ikke noe serlig data kjennskap for å få det til å fungere annet vis du har en ruter må du åpne to porter vet ikke åssen det funker hos de andre leverandørene Lenke til kommentar
vebwa Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Takk for nyttige linker og erfaringer! Rapportene skal leses. Flere tips mottas med takk. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har selv phonzo og er veldig fornøyd med produkt og pris. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Phonzo er vell billigst(var i alle fall det sist jeg sjekket). Har hatt de som leverandør i lang tid, og ingen nedetid. Virkelig et bra selskap! Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 IPlink ligger på toppen av telepriser.no Lenke til kommentar
xeon Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 televoip.no hvis du ønsker mer kontantkortbasert.. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 IPlink ligger på toppen av telepriser.no 6696609[/snapback] Men om man går det i sømmene, så ser man at hos phonzo får man ringe en gratis time i måneden til mobil....... Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 IPlink ligger på toppen av telepriser.no 6696609[/snapback] Men om man går det i sømmene, så ser man at hos phonzo får man ringe en gratis time i måneden til mobil....... 6697765[/snapback] Ja, men med en månedspris på 99kr ja IPlink sin månedspris er 0kr, minstefakturering er 89,-. SÅ vis man ser det slik har IPlink 89 min. gratis til 89kr, Phonzo 60 min til 99 Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Televoip er veldig billig hvis ikke du ringer mye. Man betaler pr minutt, bortsett fra at det er gratis til andre Televoip-abonnenter. De har også ganske lave priser til en del andre land. Lenke til kommentar
Bonkers Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg har hett Telio uten noen noen problemer i over et år. Bare koplet Telio-boksen til switchen (etter ruteren), trengte ikke konfigurere noe. Jeg har også Telio software på laptop'en og ringer gratis til fasttelefon i Norge når jeg reiser rundt. Fornøyd Lenke til kommentar
nazg78 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Ref. annen tråd : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...38&hl=+televoip så ville jeg vært forsiktig med televoip for tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå