Teppetrond Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei, Har litt problemer med pc'en. Kjøpte meg nylig en ny prossesor, installerte den og startet pc'en. Pc'en startet, men det så skjedde det ingenting mer. Pc-skjermen var svart (av og-på knappen sto å blinket). Ettersom jeg visste at jeg hadde en dårlig strømforsyner, byttet jeg ut denne også (fra en 230 watts til en 330 watts). Men sannsynligvis var denne defekt, for etter å ha satt inn denne startet ikke pc'en i det hele tatt. Så det store spørsmålet blir: Er problemet som jeg tror at jeg må kjøpe en helt ny strømforsyner, eller kan problemet ha oppstått av helt andre grunner? Vil være så sikker som mulig før jeg investerer i en ny psu. Pc'en: - Hovedkort: Asus A7V-VM - 512 mb kingston sdram - Skjermkort: ASUS 9600xt - 1x 40 gb harddisk - 1x 7 gb harddisk - Prossesor: amd athlon 1,3 ghz byttet ut med athlon xp 2200+ Kan også referere til denne linken: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=413651&hl= Takker for alle svar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Sjekk at kablene er koblet til riktig og står riktig vei. Hvilket merke har strømforsyningen? Har du mulighet til å låne ei annen strømforsyning? Forsøk også gjerne med andre minnebrikker. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå