Hotel Papa Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hallais people Jeg begynner på Vk1 nå, og har tenkt at en laptop vil gjøre en del av arbeidet mye lettere. Men så sitter jeg her og leser på "Hjelp til kjøp/salg" forumet, der er det jo selvfølgelig mange "hjelp til kjøpe av student" pc fra før, men er så usikker siden det er så mange alternativer!? Så lurte jeg på om det er noen som har en å anbefale? Altså det må være: - greit batteri som holder en skoledag - kan se lost, prison break u name it på den - kan spille lette spill som css på den - ikke så veldig bråkete Pris: rundt 10høvdinger Jeg har lest en del her, og har fått inntrykket av at MacBooken er tingen å ha, men kan man spille på den? Også Dell Ispiron 6400 og Hp Pavilion har fått veldig gode karakterer da? Men sånn som jeg har skjønt det så finns det vel ingen perfekt pc i den prisklassen? Mvh EvenruD Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hallais people Jeg begynner på Vk1 nå, og har tenkt at en laptop vil gjøre en del av arbeidet mye lettere. Men så sitter jeg her og leser på "Hjelp til kjøp/salg" forumet, der er det jo selvfølgelig mange "hjelp til kjøpe av student" pc fra før, men er så usikker siden det er så mange alternativer!? Så lurte jeg på om det er noen som har en å anbefale? Altså det må være: - greit batteri som holder en skoledag - kan se lost, prison break u name it på den - kan spille lette spill som css på den - ikke så veldig bråkete Pris: rundt 10høvdinger Jeg har lest en del her, og har fått inntrykket av at MacBooken er tingen å ha, men kan man spille på den? Også Dell Ispiron 6400 og Hp Pavilion har fått veldig gode karakterer da? Men sånn som jeg har skjønt det så finns det vel ingen perfekt pc i den prisklassen? Mvh EvenruD 6680326[/snapback] Ja du kan spille på macbook, du kan instalere windows xp på den. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Men ville man fått mer for penga hvis man kjøpte feks en Acer eller en Zeptop til samme prisen av en MacBook? Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Grafikkortet på macbooken er veldig svakt, ville heller gått for Dell Inspirion 6400 med ett x1400 kort. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Vil denne være et greit alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå