HeltNils Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Hvis du har kjørt litt før og ikke trenger å tenke mye for å f.eks. gire eller fomler med clutch/bremse/gass er det neppe noe i veien for å kjøre på motorvei. At man har kjørt en del på motorvei og skogsvei betyr ikke at man er forberedt på den verste rushtrafikk i Oslo. Poenget er at man må ta ting gradvis. Endret 24. august 2006 av HeltNils Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ja, selvfølgelig, poenget mitt er at loven ikkje setter noko begrensing for kor du kan kjøre, det er ein vurdering du må ta ut frå dine kjøreegenskapar og din erfaring. Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ja, selvfølgelig, poenget mitt er at loven ikkje setter noko begrensing for kor du kan kjøre, det er ein vurdering du må ta ut frå dine kjøreegenskapar og din erfaring. 6733720[/snapback] Det var det jeg også mente Lenke til kommentar
ptta Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Det sier seg jo selv ut motorvei etter bare 3-4 måneder av tiden er helt utelukket hvis du ikke lever i bilen så og si... Jeg øvelskjørte på motorvei klasse A etter 2 måneder jeg var ikke noe problem det. Må nevnes at jeg hadde gjørt over 2500km allerede da, så det går kanskje under å leve i bilen men.... Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Absolutt første gangen jeg kjørte var sammen med min mor, som er kjørelærer. Vi begynte rett på riksvegen i 80 sona. Jeg kunne ikke clutche å alt det der, men det så nå ut som jeg fikk det til. Jeg lever også foreløpig i beste velgående, 1,5 uker etter at jeg fikk lappen Lenke til kommentar
Looke Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 moren din sin kjørelærer bil eller ? der hun også har pedaler? Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 moren din sin kjørelærer bil eller ? der hun også har pedaler? 6742704[/snapback] Ja det kan vel stemme ganske godt det da =) Men hun måtte ikke akkurat bruke dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå