Sponis Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 http://www.nintendolife.com/articles/2006/...ognition_rumors Hvor kult er ikke dette? Tenk i spill hvor man chatter mye(alle spill hvor man spiller multiplayer egentlig), nå trenger man ikke lenger rote med å skrive inn hva man skal si. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Når har faktisk dette fungert da? Teknologien er ikke moden nok. Den ville bare stått der og spurt "Hæ, kan du gjenta det?" Samt at vi nordmenn sikkert har for dårlig uttalelse til at det kunne fungert under optimale forhold engang Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det amerikanske og engelske markedet har godt av dette. Men norges Petter-Solberg-engelsk-folk sliter nok litt. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 http://www.nintendolife.com/articles/2006/...ognition_rumors Hvor kult er ikke dette? Tenk i spill hvor man chatter mye(alle spill hvor man spiller multiplayer egentlig), nå trenger man ikke lenger rote med å skrive inn hva man skal si. 6680288[/snapback] Dæven! Dette blir jo helt rått om det kommer voice to text chatting. Må bare pusse litt på engelsken da Regner med at det ikke kommer i norsk verisjon Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Er det ikke like greit med vanlig chatting ala det på xbox live da? Skjønner ikke helt hvorfor det må være voice to text. Voice to voice må da være minst like bra? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Er det ikke like greit med vanlig chatting ala det på xbox live da? Skjønner ikke helt hvorfor det må være voice to text. Voice to voice må da være minst like bra? 6680399[/snapback] Joda. Men ikke alltid det er like gøy å snakke over Live. Prate med franksmenn som snakker uber dårlig engelsk er ikke gøy. Eller alle skrikerungene som hyler og lager bare bråk i head settet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Har nå aldri hørt skriking fra unger osv jeg da når jeg har brukt diverse voice-programmer. Og hvis franskmennene snakker så dårlig engelsk vil jo ikke programmet skjønne hva de sier heller... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det amerikanske og engelske markedet har godt av dette. Men norges Petter-Solberg-engelsk-folk sliter nok litt. 6680303[/snapback] Yes, han is back the boks! The boks! :!: Blib: har du spillt på live? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Nei, har ikke konsoll. Er det faktisk så stor forskjell? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Nei, har ikke konsoll. Er det faktisk så stor forskjell? 6680459[/snapback] På live er det MYE, jeg gjentar mye skrikerunger. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Nei, har ikke konsoll. Er det faktisk så stor forskjell? 6680459[/snapback] På live er det MYE, jeg gjentar mye skrikerunger. 6680462[/snapback] Det er utrolig hvor mye støy de lager også Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Eg takker ikkje nei til eit skikkeleg voice-to-text system, men eg er skeptisk til kor godt dette vil fungere. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 bare se på den mislykka Vista Voice-to-text konferansen LÅLL Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Eg takker ikkje nei til eit skikkeleg voice-to-text system, men eg er skeptisk til kor godt dette vil fungere. 6680590[/snapback] Jeg tviler på at de vil slippe det ut hvis det ikke fungerer som det skal Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Dette kan bli bra, men hva med stakkars østeurpere som uttaler en rar R (inkludert meg). *Pusse på engelsken* Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 "Dear Aunt, Let’s Set So Double The Killer Delete Select All" Spennende om de får det til, men kal jeg være ærlig, tviler jeg litt på det :S Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Stygt å henge ut MS på grunn av det der. Så en promofilm når systemet virket og da virket det virkelig bra også. Jeg er hellig overbevist om at Vista sitt snakkesystem vil funke svært godt når det kommer, hvis en behersker språket maskinen forventer. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Voice-to-text-chatting kan fungere fint, stemmestyrte apparater gjør i hvert fall det. Ulempen med stemmestyring er at man må snakke perfekt nord-stats amerikansk for å bli forstått av systemet, noe som sikkert gjelder for voice-to-text-chatting også ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå