Damodred Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Heisann. Jeg trenger litt hjelp til å kjøpe digitalkamera. Har fått tips om at HP Photosmart 850 er et kjempebra kamera for meg. Har tenkt å bruke maks 5.6000 kroner på kamera.. Har noen erfaring med dette kameraet? Noen som kan hjelpe meg litt med hva jeg skal velge?? Takk Sindre Lenke til kommentar
Fagerland Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 12:07, skrev Damodred:Heisann.Jeg trenger litt hjelp til å kjøpe digitalkamera. Har fått tips om at HP Photosmart 850 er et kjempebra kamera for meg. Har tenkt å bruke maks 5.6000 kroner på kamera..Har noen erfaring med dette kameraet? Noen som kan hjelpe meg litt med hva jeg skal velge??TakkSindre Hei Sindre: Kameraet har ikke kommet i butikkene enda, så jeg tviler på om noen har det. Ser meget bra ut, men jeg er usikker på om det kan ta seriebilder. Det finnes også dårlig med tester av kameraet, kun prereleaser. [ Denne Melding var redigert av: Fagerland på 2002-10-23 12:55 ] Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 http://www.dinside.no har testet kameraet. Der fikk den ganske god kritikk. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hei, vi arbeider med en test av kameraet. Testen blir kanskje publisert til helgen. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå