Gå til innhold

Va er best utav windows og windows xp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Windows er navnet på en operativsystemserie som Microsoft står bak, Windows XP er en av disse. Hvorvidt du bør oppgradere fra Windows til Windows XP bli derfor et litt pussig spørsmål. Om du bør oppgradere til Windows XP kommer helt an på hvilken utgave av Windows du har nå og hva slags behov du har. Du må altså først finne ut hvilken utgave av Windows du har før vi kan svare på spørsmålet ditt. :)

Hvilken utgave av Windows du har kan du finne ut ved å dobbeltklikke på "System" som du finner i "kontrollpanel".

Lenke til kommentar

Det er ingen Windows versjon som heter bare Windows, men jeg synes Windows XP et best av de versjonene jeg har prøvd. Windows Vista blir muligens enda bedre hvis du har relativt ny maskin.

Det er ikke lov å låne Windows av en kompis med mindre han har en ubrukt lisens liggende.

Lenke til kommentar

Hei. Nei, jeg synes ikke det kunne vært et gullkorn. Alle har vi vært uvitende en gang. Både datamennesker og andre mennesker for øvrig. Det er IKKE alle som kan like mye om en ting. Alltid er det noen som kan mer enn dem selv.

Til saken: Windows veit du er laga av Microsoft. Eller egentlig var det jo Apple som begynte å lage et system da, også kom Bill Gates og Medarbeiderne deres og stjal ideen til Apple og bygga sitt eget system istede. (Veldig utspekullert med andre ord). Den første Windows versjonen som kom var vel Windows 1.0 etter hva jeg husker. Den siste ferdige Windows versjonen som er ute per dags dato er Windows 2005 Media Center.

Hva som er best må du nesten finne ut selv. Skjønt, det er litt vanskelig om man ikke kan noe om datamaskiner. Det vet jeg alt om.

Hvis du har en egen datamaskin selv, så kan du jo sette deg ned å prøve litt selv. Se hva du liker, og finne ut ting selv. Lese litt på Internett, og få litt erfaringer fra andre som kan litt mere.

Vi vet alle hvordan det er å ikke være så god på en ting.

Lykke til.

Vi får håpe du får til noe og spør hvis du trenger hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...