frank_jarle Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 fikk sendt tilbake en minne-modul til komplett i forrige uke, denne fikk de den 10 august. Så jeg regnet med at det ville ta dem ett-par dager å teste modulen samt sende meg en ny email om at de sender meg en ny minne modul. Så langt har jeg ikke hørt noe, jeg har aldri gjørt så bra "research" på noe som ikke fungerer som den. To bilde med mobilen min, printet dette og sendte med som "bevis" bure ikke ta dem lang tid å verifisere hva som er feil på en minnebrikke? Så jeg bare lurer hva er deres erfaring med behandlingstiden hos Komplett? Frankie Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det finnes vel en tråd om dette(?) Mine erfaringer er dårlige når det gjelder kundeservice! Forbered deg på et par måneder med venting Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 ikke si at det er sååå lenge jeg må vente da? Da er det jo bedre å be om pengene igjen og heller ta dem et annet sted. Jeg prøvde å ringe komplett idag, var i kø i 3min så ble jeg satt på vanlig ringing (var vel tid for å gå hjem?) Vel for nok bare kontakte dem så fort som mulig. Håper de fikser dette raskere enn det du foreslår. Frankie Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det beste du kan gjøre i en sånn sammenheng er å kontakte dem ofte og hele tiden spør om oppdatering på saken din. Da tviler jeg på at de slurver med jobben i allefall, og vil ha det raskt ut av verden, akkurat som deg. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Da slapp jeg å kontakte dem, de kom meg i forkjøpet. Ny brikke er allerede sendt til meg. "Nå ble jeg glad" Frankie Lenke til kommentar
bk991 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Da må jeg si du var heldig, jeg sendte dem et skjermkort den 5 august og venter fortsatt på at dem skal sende tilbake et nytt. Finner det helt utrolig hvor tregt det går hos komplett, har nærmest en hel chat log av mailer der jeg spør om updates o.l , hyppigste svaret jeg får er da "har ikke sett på det, du vil få en mail når det er ferdigbehandlet" og "ferieavviklinger" . Jeg forstår at folk har ferie , men at det fortsatt skal gå så sinnsvakt tregt, det finner jeg uforstålig. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Da må jeg si du var heldig, jeg sendte dem et skjermkort den 5 august og venter fortsatt på at dem skal sende tilbake et nytt. Finner det helt utrolig hvor tregt det går hos komplett, har nærmest en hel chat log av mailer der jeg spør om updates o.l , hyppigste svaret jeg får er da "har ikke sett på det, du vil få en mail når det er ferdigbehandlet" og "ferieavviklinger" . Jeg forstår at folk har ferie , men at det fortsatt skal gå så sinnsvakt tregt, det finner jeg uforstålig. 6704071[/snapback] Ring og spør hvordan det går med den. Ha RMA-en klar. Funket for meg, fikk beskjed om at den ville bli sett på i løpet av en til to dager. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 Hmm...Jeg syntes det tok lang tid over over 1,5uke. Nå vet jeg ikke hvor stor andel som kommer tilbake til Komplett. Jeg for min del hadde en utfyllende feilbeskrivelse, hvor jeg beskrev at det tok mye lengere tid å telle opp minne i maskinen, samt at Windows ikke taklet noe last. tok flere screenshots som "bevis" når jeg kjørte Memtest86 printet ut og sendte dette som vedleg og som printout i posten når jeg sendte tilbake minne. Vet ikke hvordan du gjorde det om du bare hadde en enkel feil beskrivelse eller beskrev hva du gjorde for å finne/påvise feilene? Men at du har ventet så lenge er jo utrolig da.... Frankie Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hmm...Jeg syntes det tok lang tid over over 1,5uke. Nå vet jeg ikke hvor stor andel som kommer tilbake til Komplett. Jeg for min del hadde en utfyllende feilbeskrivelse, hvor jeg beskrev at det tok mye lengere tid å telle opp minne i maskinen, samt at Windows ikke taklet noe last. tok flere screenshots som "bevis" når jeg kjørte Memtest86 printet ut og sendte dette som vedleg og som printout i posten når jeg sendte tilbake minne. Vet ikke hvordan du gjorde det om du bare hadde en enkel feil beskrivelse eller beskrev hva du gjorde for å finne/påvise feilene? Men at du har ventet så lenge er jo utrolig da.... Frankie 6708184[/snapback] Min var ganske easy å sjekke. VIfta på skjermkortet var gåen. Skulle tro det var bare å plugge i kortet og starte pcen for å se at det ble feil. Din er litt verre, mulig det er derfor det tok tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå