Kimelimm Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 I ejay så er det bare ferdig mixa beats, men hvordan får man lagd sine egne? har prøvd "Traktor" men skjønner ingenting om det, noen som vet om en guide? takker på forhånd Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 I ejay så er det bare ferdig mixa beats, men hvordan får man lagd sine egne? har prøvd "Traktor" men skjønner ingenting om det, noen som vet om en guide? takker på forhånd 6679918[/snapback] traktor kjønner ikke jeg noe av heller. lurer faktsik på det samme Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 fint da er vi 2 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 reason eller fl studio er greie programmer å lage trance i, har du i tillegg noen xtra softsynther spm f.eks Vanguard, så er det ikke så vansklig å få bra leads heller, trenger bare å være litt kreativ og ha god tålmodighet Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) reason eller fl studio er greie programmer å lage trance i, har du i tillegg noen xtra softsynther spm f.eks Vanguard, så er det ikke så vansklig å få bra leads heller, trenger bare å være litt kreativ og ha god tålmodighet 6680454[/snapback] hvor kan man laste ned dem? eller få kjøpt det? Endret 15. august 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
Con Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Fruity Loops synest jeg er ok. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Fruity Loops synest jeg er ok. 6681333[/snapback] Fruity Loops (Også kjent som FL Studio) er egentlig et veldig greit program. Man bør ha en hvis peiling på noter og notesystemet i sin helhet, men dette kan man lære seg på ikke så alt for lang tid. Lagde selv en versjon av en kjent spillsang fra Zelda og ble relativt fornøyd. Om man i tilegg har litt peiling på innspilling og har noe programmer til det kan man lage bra sanger! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 ja man kan lage beatsene selv? KULT dette må testes! :thumpup: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Eg har prøvd eit program som var ganske bra, kjem berre ikkje på navnet i farten. Meiner det byrja på M, alt eg veit Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Bruker modplug tracker, alt kan mekkes der, beats melodi osv. Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 I ejay så er det bare ferdig mixa beats, men hvordan får man lagd sine egne? har prøvd "Traktor" men skjønner ingenting om det, noen som vet om en guide? takker på forhånd 6679918[/snapback] Ikke så rart du ikke skjønner Traktor. Man kan ikke lage lyd med Traktor, det er DJ-software. Fantastisk program, men ikke det du er ute etter Reason og FL Studio er bra å begynne med. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 da tok jeg FL Studio, men vet ikke hvordan man legger inn nye lyder Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 noen som vet hvor man kan laste ned dissa musikk programmene da? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 1 tips: www.justfuckinggoogleit.com www.flstudio.com, www.reason.com(antar jeg) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 noen som vet hvor man kan laste ned dissa musikk programmene da? 6693702[/snapback] de koster endel penger. Skal du ha gratis programvare(slik jeg bruker) gå til modplug.com og nedlast modplug tracker, fungerer til alle slags sjangre. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Fruity Loops (Også kjent som FL Studio) er egentlig et veldig greit program. Man bør ha en hvis peiling på noter og notesystemet i sin helhet, men dette kan man lære seg på ikke så alt for lang tid. Lagde selv en versjon av en kjent spillsang fra Zelda og ble relativt fornøyd. Om man i tillegg har litt peiling på innspilling og har noe programmer til det kan man lage bra sanger! 6681801[/snapback] Den sangen du har laget fra Zelda vil jeg gjerne høre! har du den tilfeldigvis lastet opp på internett? På forhånd takk Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Boten anna er laget med fl studio Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 jeg er ikke sånn skikkelig fan av fl studio men er greit prg det. selv bruker jeg reason som jeg syns er mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå