jonia Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hei! Har bestilt Canon S45 digitalkamera med 4 mpix oppløsning. Hvis jeg skal skrive ut bilder tatt med dette kameraet må jeg ha det ypperste av kvalitet (hvis ikke kunne jeg gått for et 2mpix kamera). Hvilken skriver pr. i dag er klart den beste til utskrift av fotografier? Hvilken teknologi er best? Prisen bør ligge på under 5000 kr. Har noen en anelse..? Er Canon S900 kanskje den beste? mvh Jonia Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Tipper at det er ganske likt, men Epson skal være gode. Mye for penga. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Epson 950 er en av de bedre skriverene på markedet. DEn har mange fine funksjoner, du kan skrive på cdr plater, den har rullmating på fotopapir 10*15 og den kutter papiret selv. God oppløsning og fine bilder. Sammenlignet med f.eks hp, så er den mye bedre på kvalitet. S900 fra canon er en god skrivern, men det begynner å bli litt gammel, canon har komt med en ny fotoskriver, men jeg kommer ikke på produktnavnet i farten. Lenke til kommentar
a04911 Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Canon s9000 Rask, suverene utskrifter, billig i drift...>5000 Får ikke bedre tror jeg Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Er denne Epson-skriveren så fantastisk som Steve's Digicams prøver å fortelle oss? http://www.steves-digicams.com/2001_review...son785_pg4.html Lenke til kommentar
Fozzy Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Har kjøpt meg Epson 925 og er meget imponert. Meget gode utskrifter, enkel å betjene. Meget positivt overrasket over filmrull patenten! Etter lang leting og lesing av tester angrer jeg ikke på at valget falt på denne. Betalte 2795 på komplett data. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hva med økonomien? Da tenker jeg ikke på innkjøpspris, men på hvor dyrt det er å bruke skriveren. Sitter her med en Canon BJC-4300 som koster meg nesten 500kr for en svart-hvitt (fortrinnsvis svart;) blekkpatron... Lenke til kommentar
Fozzy Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 På komplett tror jeg de tar 213 for fargepatroner og 253 for sort, om du handler på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå