collet Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Det er alltid hyggelig når man plutselig oppdager band og artister som har gått en hus forbi, og som viser seg å ha en uutforsket perle av en katalog bak seg: Jack Johnsons albumguide. Jack Johnsons filmmusikk til "Curious George" - med låta "Upside Down" som har gjort mannen kjent i Norge (i alle fall kjent på p3). Endret 15. august 2006 av collet Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hva er det som gjør Jack Johnson så jævlig populær? Ser absolutt ingenting i musikken hans. Tåpelig hype... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hva er det som gjør Jack Johnson så jævlig populær? Ser absolutt ingenting i musikken hans. Tåpelig hype... 6680047[/snapback] Du liker ikke musikken hans, altså er han en tåpelig type. Flott konkludert Lenke til kommentar
kalli Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg fikk vite om Jack Johnson lenge før Curious George sangen... Første sangen jeg hørte var vel "Taylor" (eller hva den nå enn het igjen) som Ben Stiller var med på musikkvideoen... Ihvertfall så synes jeg Jack Johnson er en bra artist med mange fine sanger som er bra å chille til... ! Lenke til kommentar
edds Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg liker Jack Johnson veldig godt, veldig behagelig og høre på. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hva er det som gjør Jack Johnson så jævlig populær? Ser absolutt ingenting i musikken hans. Tåpelig hype... 6680047[/snapback] Du liker ikke musikken hans, altså er han en tåpelig type. Flott konkludert 6680731[/snapback] Jeg ser på min tekst og kan konkludere at jeg sa hype, og ikke type. HAIP TYPE Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hva er det som gjør Jack Johnson så jævlig populær? Ser absolutt ingenting i musikken hans. Tåpelig hype... 6680047[/snapback] Du liker ikke musikken hans, altså er han en tåpelig type. Flott konkludert 6680731[/snapback] Jeg ser på min tekst og kan konkludere at jeg sa hype, og ikke type. HAIP TYPE 6681313[/snapback] Beklager. Der var det visst jeg som leste litt for fort Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Til rolig, chille-musikk holder jeg meg nok til Damien Rice en liten stund til. Har ikke helt sansen for Jack Johnson. Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Om dere er ute etter "chille-musikk"/laidback så foreslår jeg JJ Cale. Endret 15. august 2006 av Undertow Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jack Johson er ikke helt min type musikk smak, men for all del. Funker sikkert for noen. Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Liker Jack Johnson veldig godt, en kammerat introduserte han for meg for en stund siden, dagen etterpå gikk jeg til innkjøp av On&On, så noen dager seinere In Between Dreams Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå