laroys Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei, er det noen som har klart å benytte bluetooth-mobilen sin til å enten styre musikken eller maskinen generelt? Hvilket program bruker dere? Hvordan gikk dere frem? Jeg har forsøkt bluexmms men litt usikker på om den støtter telefonen min, SE w810i. Jeg får hverken startet eller kompilert det. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Har ikke fått til. Har en se z520i Lenke til kommentar
comicz Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Har testa bemused litt, fungerer fint. Jeg har en w550i, så det burde fungere fint på din. Er jo java på mobilsiden. Ønsker meg dog et skikkelig program som lett kan konfigureres til å kjøre "custom commands" :-/ Finnes også en "hacket" versjon av bemused som kontrollerer mpd i stedet for xmms. Edit: All right! MPD + pbmpcd(python bemused music player client daemon) fungerer fabelaktig! :--) http://mpd.wikia.com/wiki/Client:Pbmpcd Endret 15. august 2006 av comicz Lenke til kommentar
laroys Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Takk for tips! :-] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå