Rindal-jr Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg får ikke speilt online har prøvd på flere spill og ingen virker! Rett etter vi fikk bredbånd i huset her virket det , men så sluttet de bare plutselig... det er veldig irriterende å måtte bare spille på lan! har 2 datamaskiner i huset er å de virker ikke på noen av dem!? Noen som vet hva som gjør det?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 hva med brannmurs innstilingene? deaktiver brannmuren og prøv da! Lenke til kommentar
Rindal-jr Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Hvordan får jeg av brannmuren i virusprogrammet AVG free edition og spyware programmet Ad-Aware? har jeg andre brannmurer enn spyware og virus kontroll som gjør att jeg ikkje kan spille? Endret 15. august 2006 av Rindal-jr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 hva med å deaktivere de + windowsbranmuren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå