eikum Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 hei! Lurer på hva som er feil med skjermkortet mitt! Se på bildet; Lenke til kommentar
entonic Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Har du overklokket? Hvis du ikke så er nok kortet gåent. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg har hatt lignende ett par ganger når jeg har flyttet pcen. Men det var bare dårlig kontakt en eller annen plass på skjermkortet. Jigga litt på det og kabelen til skjermen så funka alt igjen. Lenke til kommentar
Eyzteinn Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Prøv å oppdatere skjermdriveren din! Om du ikke ser noen forbedring, ta ut skjermkortet og sett det på plass igjen og se om det blir noen forbedring da. Om ingen av delene fungerer, kontakt din forhandler. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 har nettopp satt på en ny vifte, kan vell ikke ha noe med det å gjøre ? må ta ut CPU kjøleren for å få ut skjermkortet men hvor stor sann. er det på at det er gåent a? kan hende jeg var borti noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 har nettopp satt på en ny vifte, kan vell ikke ha noe med det å gjøre ?må ta ut CPU kjøleren for å få ut skjermkortet men hvor stor sann. er det på at det er gåent a? kan hende jeg var borti noe 6679418[/snapback] Dersom dette oppstod etter at du har skiftet CPU-kjøler er det nok stor sannsynlighet for at det er årsaken. Som en annen nevner....: Sitter kortet godt i sporet (AGP? PCI-E?).? Sitter eventuell strømledning (Molex/6-pins PCI-E) godt på plass i kortet? Har du vært uheldig og "zapp'et" skjermkortet med statisk elektrisitet? Det hadde vært kjekt om du ga noe mer info om hardware.. Kabinett.. CPU/kjøler.. skjermkort.. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Har funnet ut hva som er feil.. Når jeg skulle koble av de "pinnen" så skjønte jeg ikke helt hvordan det fungerte Så prøvde å presse den med skrutrekkern, så skei den av "pinnen".. Slik at den lagde ett hakk på skjermkortet.. Så tror nok kortet har tatt kvelden, men da har jeg grunn til å kjøpe nytt da ;o) Var gammalt kort, Radeon 9800 PRO Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Er vell bare å dra fram loddebolten og sitte og kose seg litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå