Nik Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei, Nettopp fått mitt nye Sony digitale speilreflekskamera, og satt og lekte meg med det på hytta da denne øyenstikkeren plutselig satte seg på stolen ved siden av meg for å spise sin lunsj som var en flue.....da måtte jeg jo klinke til med et bilde, tok det på Macro programinnstilling med standard kit objektiv. Har strammet opp litt metning og kontrast i Photoshop + croppet bildet. mvh Ole Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 skarpt og fint... jeg vil ha dslr igjen jeg ville kanskje ha rettet opp bildet litt, men funker for meg å vri på skjermen og :o) Lenke til kommentar
AnRe Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Dette ser da svært så bra ut. Pøs på med flere bilder Nik. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Herlig "fugl" som jeg kaller alle insekter som flyr Men jeg syns de hvite sprinklene i bakgrunnen er litt forstyrrende. Men dette var godt fanget! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Nice! Kjempefint bilde. Kunne vært litt skarpere enkelte steder, fokuseringen kunne vært litt bedre, evt litt mindre blender. Men utrolig morsomt å studere øyenstikkeren så "nære". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå