b-real Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: "Did you ever walk in a room and forget why you walked in? I think that's how dogs spend their lives." Sue Murphy."Now they show you how detergents take out bloodstains, a pretty violent image there. I think if you've got a T-shirt with a bloodstain all over it, maybe laundry isn't your biggest problem.Maybe you should get rid of the body before you do the wash." Jerry Seinfeld."You can tell German wine from vinegar by the label" Mark Twain. "An intellectual is someone who has found something more interesting than sex." Edgar Wallace."A Lawyer will do anything to win a case, sometimes he will even tell the truth." Patrick Murray. "This is the sixth book I've written, which isn't bad for a guy who's only read two." George Burns. "I like children - fried." W.C. Fields. "When a man steals your wife there is no better revenge than to let him keep her." Sacha Guitry. "Some are born great, some achieve greatness, and some hire PR officers." Daniel J. Boorstin. "A sure cure for seasickness is to sit under a tree." Spike Milligan."The Irish gave the bagpipes to the Scotts as a joke, but the Scotts haven't seen the joke yet." Oliver Herford. "All are lunatics, but he who can analyse his delusions is called a philosopher" Ambrose Bierce. "Why don't they make the whole plane out of that black box stuff." Steven Wright. "You can get much further with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." Al Capone. "I went to a fight the other night and a hockey game broke out." Rodney Dangerfield. "Sarah Brightman couldn't act scared on the New York subway at 4 o'clock in the morning." Joel Segal."The most hazardous part of our expedition to Africa was crossing Piccadilly Circus." Joseph Thomson."No man is an island, but some of us are pretty long peninsulas." Ashleigh Brilliant."I rob banks because that's where the money is." Willie Sutton. "A bore is a man who, when you ask him how he is, tells you." B.L. Taylor. "Only one man ever understood me, and he didn't understand me." G.W. Hegel. "Sleep is an excellent way of listening to an opera." James Stephens. "To write a diary every day is like returning to one's own vomit." Enoch Powell. "It's not enough to succeed. Others must fail." Gore Vidal. "If you've got them by the balls their hearts and minds will follow." John Wayne."You cannot have everything. I mean, where would you put it?" Steven Wright."The trouble with children is that they're not returnable." Quentin Crisp."Where there is no patrol car, there is no speed limit." Peter Beckmann."Some mornings, it's just not worth chewing through the leather straps." Emo Philips. "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." Douglas Adams."The statistics on sanity are that one out of every four Americans are suffering from some form of mental illness. Think of your three best friends. If they're okay, then it's you." Rita Mae Brown. "If it weren't for electricity we'd all be watching television by candlelight." George Gobol."I am free of all prejudices. I hate everyone equally." WC Fields. "There's so much pollution in the air now that if it weren't for our lungs there'd be no place to put it all." Robert Orben. "Not only is life a bitch, it has puppies." Adrienne Gusoff."We live in an age when pizza gets to your home before the police." Jeff Marder. "If your parents never had children, chances are you won't either." Dick Cavett. "I'm desperately trying to figure out why kamikaze pilots wore helmets." Dave Edison. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Men han har glemt en. Hva var det Bill Gates sa om antall bytes? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 "64KB minne bør være nok for alle og enhver" ??? Noe slikt du tenker på? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Det var vel 640KB minne skulle være nok for noen og en hver. Takk Jimmy :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Ja, det er nokk ja Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Folk sier jeg banner så j*vlig mye, men det er fa*n ikke sant! otto jespersen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Nåja...jeg tror ikke otto har så mye med det å gjøre. Skyld heller på foresatte som lar barna sine si hva de vil uten at man reagere på det. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: B|Real skrev (2002-10-23 12:17):Nåja...jeg tror ikke otto har så mye med det å gjøre.Skyld heller på foresatte som lar barna sine si hva de vil uten at man reagere på det. Er så enig at det er skremmende. Alle syter på all dritten som går på tv'en. Ok, så skift kanal eller skru det av for pokker. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 la barna banne. banneord er helt vanlige ord det og... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: fondus skrev (2002-10-23 12:34):la barna banne. banneord er helt vanlige ord det og... Mener du det serriøst? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 ja, helt seriøst. hva er forskjellen på å si fa*n i h*lvete og fillerns dummeting, egentlig? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Banneord er en snodig ting... Det blir mer og mer vanlig, og vi vet jo alle hvor det kommer fra... Kristendommen. Et par eksempel... "Helvete" = det stedet i kristendommen du havner hvis du tror på "Satan". "Satan" = Han onde mannen som bor i "helvetet" "Faen" = Stammer fra fanden som er det samme som "Satan" "Jævlig" = Kommer fra djevelen som er det samme som "lucifer" som er det samme som "Satan" som bor i "Helvete" Lenke til kommentar
§-BaSsE-§ Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 *kremt* Som sønn av en teolog vil jeg bare si at; du _må_ ikke tro på Satan for å komme til H*lvete, du må la være å tro på Gud! [ Denne Melding var redigert av: §-BaSsE-§ på 2002-10-23 17:00 ] Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jaggu steike! Jaggu = komme frå "jag gud" og er derfor stygt å sei.. men desse reglane telle jo ikkje for ikkje-kristne då :razz: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: arve87 skrev (2002-10-23 21:01):Jaggu steike!Jaggu = komme frå "jag gud" og er derfor stygt å sei..men desse reglane telle jo ikkje for ikkje-kristne då :razz: steike kommer fra brenne i helvette :smile: Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Fra en diskusjon om sære sitat fra kjendiser til en diskusjon om religion er veien ganske kort har jeg hørt Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Er vel måten banneordene blir sakt og i vilken sammenheng som kan være stykt/uhøflig/uvane. Eg mener da at det er helt unødvendig å banne i annen vært ord når du har en samtale med en annen person, Er en stygge uvane. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 «Se for he|vete å avslutt denne f@ens diskusjonen, den er så jæv|ig dårlig.» :razz: Uansett, så hørte jeg på radioen at ordet «jøss» var et banneord. Hvorfor, det fikk jeg ikke med meg... (Typisk...:???: ) Iallefall, så er slike «pene» banneord mye tøffere: ...inn i granskauen... jøss! fasan ...inn i hampen... ...gud bedre...(?) +++ Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 22:59, skrev C. Alshus:Uansett, så hørte jeg på radioen at ordet «jøss» var et banneord. Hvorfor, det fikk jeg ikke med meg... Jøss betyr jesus, altså er det ikke et banneord, men å misbruke guds navn. (noen som er verre enn banning hvis du spør en prest) Quote: Iallefall, så er slike «pene» banneord mye tøffere:...inn i granskauen...jøss!fasan...inn i hampen......gud bedre...(?)+++ Og et populært heromkring (Larvik): ...inn i Helgeroa! Edit: Fatter ikke hvorfor ikke den øverste quoten funker... Edit2: Der ja... <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: EnD.R.E. på 2002-10-23 23:37 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: EnD.R.E. på 2002-10-23 23:38 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå