MiSP Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Jeg har et lite problem - tasten til høyre for Å, altså ¨/^/~-knappen, trykkes alltid to ganger når jeg trykker på den. For å illustrere, her er ett tastetrykk: ^^ Jeg har brukt den smileyen veldig mye (nesten hele tiden, faktisk), og jeg har ingen anelse om hva det er som er galt - om det er tastaturet eller Windows. Det blir registrert som to tastetrykk uansett hva annet (Shift, Alt Gr) jeg holder inne. Problemet merkes spesielt når jeg skal skrive bokstaver med tødler over. ¨¨U. Hmm, gikk ikke. Skjønner? Endret 15. august 2006 av MiSP Lenke til kommentar
Estra Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 har lignende problem med bokstaven "T" på tastaturet mitt.. noen ganger, når jeg trykker en gang, kommer det 4 t-er merkelige saker... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Kan være grunnet møkk i tastaturet, at tasten henger seg opp et lite millisekund. Prøv om det er mulig å renske det. Om det er vanskelig så skaff en liten flaske med trykkluft og blås det ut. Koster ikke så altfor mye. Lenke til kommentar
Estra Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 brukte en gas-beholder til softgun å fyrte av.. det hjalp faktisk.. rart nok..har ikke hatt problemer med "T" siden jeg prøvde det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå