AlecTBM Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg har klart å lafe en enkel mail funksjon men motaker, emne, melding og avsender. Nå vil jeg gjerne få til andre ting. Jeg har sett på php.net, men forstår det ikke. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
kjey Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg tror PEAR kan hjelpe deg! Har ingen erfaring med det, men hørt at de har noen avanserte mail-funksjoner. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Kjekt å si hvilke andre ting du vil ha Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 jeg har lest på php.net at man kan sende kopier og gjøre det slik at mailene kommer i inboxen på hotmail adresser.. Men en annen ting også: Før så kunne jeg sende mail med avsender fra min egen mail. nå funker ikke det lenger Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Modifisering av header. Hvordan husker jeg ikke. Men det er jo mangfoldige script rundt i kategorien som forteller deg hvordan. Hvorvidt den skal havne rett i innboksen eller ikke, kommer ann på avsenderadressen, emne og meldingsinnholdet. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 det er egentlig gangske lett...som sakt så bruker du header. Så skriver du tegnene cc for kopi eller bcc for blindkopi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå