Amento Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Går det ann å fjerne de? Har tenkt å kjøpe Thermaltake armor Jr. uten plexirute på siden og sette in ruta selv fordi Thermaltake sine er så forferdelig stygge. Lurer derfor på om det liksom går ann å sage rundt de låsene og fjerne de på den måten? Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Går det ann å fjerne de? Har tenkt å kjøpe Thermaltake armor Jr. uten plexirute på siden og sette in ruta selv fordi Thermaltake sine er så forferdelig stygge. Lurer derfor på om det liksom går ann å sage rundt de låsene og fjerne de på den måten? 6678872[/snapback] går di ikke ann å skru ut eller ?? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Vet ikke... Vet ikke hvordan det hele ser ut på innsiden. Derfor jeg søpr om det er mulig å fjerne de Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Vet ikke... Vet ikke hvordan det hele ser ut på innsiden. Derfor jeg søpr om det er mulig å fjerne de 6680545[/snapback] Trur jeg med GOD sikkerhet at det gjør Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Jeg får TT Tsunami uten vindu i morgen/overmorgen, og skal etterhvert mekke vindu selv. Er helt enig med deg, vinduene til Thermaltake kabinettene er stygge. Skal vel gå greit å sage rundt låsene, hvis du skal det. Endret 15. august 2006 av TomFu Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Hater ruta, spesielt de skruene rundt og thermaltake skriften på selve ruta og så hater jeg låsene og den lukeløsningen som thermaltake har på toppen av kabinettene sine. Men utenom det så er de kule Lenke til kommentar
Killa833 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Låsene går fint ann å fjerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå