Joachim_F Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Simulatorspesialistene hos SimBin har kunngjort RACE: The WTCC Game, det offisielle World Touring Car Championship-spillet. Les mer Lenke til kommentar
HWE Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Så i går at de hadde fått opp hjemmesida for spillet. Var kjekt med litt mer info det der - har gleda meg til dette spillet siden de kunngjorde det i mars. Har venta lenge på releasedato men det får vi jo som dere skriver trolig snart vite. Fram til det dukker opp i butikkene så kommer jo GTR2 og nytt Logitech ratt som må testes ut Endret 15. august 2006 av hwe Lenke til kommentar
koronag Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Dette høres meget bra ut. Nå er det bare å krysse fingrene for at det ikke blir for mange kompromisser, siden spillet skal ut på konsollene også. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Ah, endelig! Jeg har ventet lenge på et WTCC-spill. Jeg digger disse bilene. Men det er ikke mange typer biler med akkurat. Seat,BMW, Alfa Romeo, Chervolet, Honda og Peugeot. Riktig nok så har noen av disse to biler, men det er litt lite ja. Skal bli morro dette. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Bilspill er skikkelig gøy, men vil det måle seg med Forza og GT? Håper virkelig det! Lenke til kommentar
HWE Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Bilspill er skikkelig gøy, men vil det måle seg med Forza og GT? Håper virkelig det! 6679930[/snapback] WTCC skal simulere en racingserie - er ikke helt i samme stilen som Forza og GT. Om det kan måle seg med de avhenger vel av hva man liker - realistiske bilspill/simulator eller arcade bilspill. Liker du GTR så liker du nok WTCC også. WTCC biler er endel mindre brutale enn GTR bilene - kun 2 liters motorer, og alle bortsett fra BMW'ene har forhjulstrekk, så blir nok noe lettere å kjøre. Siden dette er en veldig jevn racingklasse så er det ikke så mye variasjon mellom bilene, bortsett fra mellom de med bakhjulstrekk (BMW) og de med forhjulstrekk (resten). Det første jeg skal er å slå av alle hjelpemidler, velge fjorårets BMW og endelig få kjøre Macau banen Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Både GTR og GT Legends er vanvittig bra og realistiske bilspill, så SimBin kan sakene sine absolutt. Høres morsomt ut dette.. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Et viktig poeng er at de som utviklet GTR har brutt ut av Simbin (etter å ha fullført GTR2), og heter nå Blimey!. Jeg tror det er GT Legends-gjengen som skal lage WTCC. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Et viktig poeng er at de som utviklet GTR har brutt ut av Simbin (etter å ha fullført GTR2), og heter nå Blimey!. Jeg tror det er GT Legends-gjengen som skal lage WTCC. 6682663[/snapback] Ja har forstått som GTR2 er utviklet av Blimey for Simbin etter at de brøt ut og startet for seg selv. Ser ikke det som noe problem - både GTR og GTL er veldig bra. Har tro på at Simbin leverer sakene - WTCC virker lovende - samme gjør også GTR2. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hyggelig nyhet Gleder meg til alt Blimey og GTL-teamet kommer ut med. Spiller nesten GTR daglig med Momo-Rattet Lenke til kommentar
HWE Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) kanskje det kommer noe mer en WTCC bilene - følgende er hentet fra hjemmesiden "CARS menu -> RACE CARS menu": "The main class in RACE is – obviously – the WTCC class. will feature the complete WTCC championship season of 2006, all the cars, drivers and locations and among these several official tracks and cars brand new to the racing game genre." "The main class"... hmmm... Endret 16. august 2006 av hwe Lenke til kommentar
koronag Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ja, der har du et poeng. Hva skal dette bety? Lenke til kommentar
HWE Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Ja, der har du et poeng. Hva skal dette bety? 6684852[/snapback] Kanskje noen av support races som kjøres sammen med WTCC. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Går det ann å kjøre Tommy Rustad da? Lenke til kommentar
HWE Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Går det ann å kjøre Tommy Rustad da? 6723594[/snapback] Neppe - er ikke del av WTCC "showet". Kjører EM i rallycross i år, har kjørt STCC de siste årene. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Ja, der har du et poeng. Hva skal dette bety? 6684852[/snapback] Kanskje noen av support races som kjøres sammen med WTCC. 6723428[/snapback] Det var det ja: "Additionally it was also announced that RACE, next to the WTCC features also will contain support classes related to the WTCC series, adding new cars and excitement to the product to ensure a great variety of racing styles and more exiting cars. Details on these support classes will be revealed later." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg