Gå til innhold

Hvordan er støynivå på Asus Pundit P1-AH2?

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal bygge meg en enkel media PC til mindre krevende bruk.

Satt å kikket på hovedkort med DVI ut da jeg snublet over den nyeste barebone til Asus

Syntes det virket som mye for pengene, ligger på ca. 1500.-

Så kan jeg putte inn prosessor, RAM, HD og DVD etter ønske.

Men det jeg er litt usikker på er støynivået, noen som har kjennskap til det?

Pleier jo ofte å være en del bråk av slike relativt små bokser.

Og en annen ting, er det noen som vet om hovedkort med digital lydutgang (S/PDIF) sender ut Dolby Digital/AC-3 lyd?

Hilsen Nettulf

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Eg satte nyleg samman ein PC basert på P1-AH2 og er veldig fornøgd med den. Den gir god valuta for pengane og i tillegg ser den utruleg stilig ut der den står. Eit lite minus er at den ikkje har PCI-e.

Støynivå: Sjølve kabinettet fungerar dårleg som lyd-isolator, og den støyen komponentane lagar er som regel ikkje så vanskeleg å høyra. Det er to 80mm vifter i kabinettet, ein i straumforsyninga og ein til å kjøla ribba oppå prosessoren. Desse gir ifrå seg ein jevn dur, men både harddisken og DVD-spelaren, begge av typen stillegåande Samsung i oppsettet mitt, overdøvar viftane når dei jobbar. Under oppstart og tung jobbing så lagar vifta på prossoren ikkje noko meir støy enn normalt, men eg brukte ein sempron prosessor og den behøver ikkje så mykje kjøling (den kan faktisk klara seg utan vifte).

Totalt sett så er det ikkje noko problem å høyra at PC'en står på i eit heilt stille rom, men den støyen den gir frå seg druknar fort blant andre lydkjelder, som høgtalarar.

Ifølgje spesifikasjonane så støttar S/PDIF opptil 5.1 kanalar, HD-audio og DTS, men eg har ikkje moglegheit til å testa ut kor godt det funkar. Audio codec'en den brukar heiter ALC861.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...