XyruZ Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg har ett prosjekt på skolen om 3d animatører, og lurte på hvor mye disse tjente i lønn. Er det noen som jobber med dette og kan svare meg ? (trenger ett litt kjapt svar :razz: ) Lenke til kommentar
XyruZ Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Glem det, jeg fant det ut selv Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Kva fant du ut da? :smile: Lenke til kommentar
XyruZ Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 var en som sa at du kunne regne med å tjene ca 300000 i året er dette tilfelle? Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 300000,-... lol.. Lønnen varierer svært. Er svaret.. De beste, tjener gjerne opp til 4 mill. eller mer i året. (som har fast jobb)..men Ca også ned til 200 000,- eller mindre. Freelancernes lønn varierer enda mer... Du kan tjene alt fra 0,- og opp til et tall som du kommer til å sikle over.. :wink: Også med fastjobbene, det er ofte du tjener for hvor mye arbeid du setter inn i f. eks. en kort film, hvor mange timer du jobber, og har ikke firmaet du jobber i hatt en jobb/film o.l. på lenge, kan lønnen til de ansatte gå ned... Altså, alt henger etter hvor god du er, hvor mange jobber du eller firmaet du jobber i har, osv. Ingen "vanlig" pris. Det er også ofte, forresten, at man tjener etter timelønn og filmer, osv. Selv om man jobber i et firma. Håper det hjalp noe... :smile: Joachim [ Denne Melding var redigert av: The_Lobster på 2002-10-23 12:11 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå