chipmann Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har et script nå i php som du kanskje kan bruke Har sendt det til deg nå Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hmm høres ikke så dumt ut.. Men ikke hold deg til designet der, et "spill" trenger noe fresht og ikke så stilrent.. Vil gjerne være med å utvikle! Men da bør vi lage et skikkelig community, så vi faktisk får gjort noe.. Har uttallige eksempler der gode ideer blir sløst vekk pga. av folk ikke prater nok sammen.. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hvordan har du tenkt å utvikle det? Føler du du kan PHP, MYSQL og alt som trengs for å utvikle dette? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Nei, jeg føler ikke at jeg kan alt i php og mySQL. Men det er derfor vi trenger flere til å utvikle Nikkern: Hva mener du med ordentlig community? Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 At vi snakker sammen veldig mye, og at ting ikke går i glemmekottet.. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Jepp, sure Kanskje vi først kan lage en enkel msn for brukere? en IRC kanal eller noe? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) irc hadde ikke hvert så dumt. ser fram til og bli med på prosjektet, må bare finne noe og gjøre (er vel ikke SÅ flink med php, css og html enda ) EDIT: Vis de som er med på prosjektet la en link i signaturen sin kunne jo flere finne siden Endret 16. august 2006 av halvis_92 Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Spent på om dette blir noe av *host*tviler*hosst.* Mye støv her gitt Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Ja, det spørs jo om dette kommer til å gi resultater, men det er gøy uansett Jeg har satt opp en ny page på nettsiden (chat). Der står det det som er viktig om IRC-en og hvor man laster ned verktøyet man trenger Skal legge ut link i signaturen min nå Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Nå har jeg et problem... Jeg prøver å connecte til en IRC server som jeg akkurat har laget. Den heter Real Etablish og kjører på port 6667, tror jeg. Problemet er at jeg ikke klarer å connecte. Jeg få opp feilmeldingen "Unable to resolve server". Er det noen som vet hva jeg må gjøre? Klarer ikke å fikse det... Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Sånn! Vi hadde noen problemer, men nå er IRC-kanalen satt opp Les mer under kategorien "chat" på nettsiden ( http://www.realetablish.1go.dk ) Håper det er fler som vil bli med da Husk at dere må registrere dere i forumet for å bli med Jeg er forresten enig med halvis_92 med at vi bør linke i signaturene våre slik at det skal bli mere kjent. Jeg har gjort det i alle fall Endret 17. august 2006 av Rinox Lenke til kommentar
hpfarstad Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Spent på om dette blir noe av *host*tviler*hosst.* Mye støv her gitt 6689118[/snapback] *host*... eh.. ja har meget sterk tvil til at dette blir noe av. For å være ærlig, så vedder jeg ti japanske yen på at dette prosjektet blåser bort innen jul... Til Rinox: Ikke ta det personlig, men jeg synes du bør prøve å kjøre gjennom noen enkle programmeringsoppgaver før du hiver deg på et så stort prosjekt. Prøv å lage et "4 på rad" spill, eller et program som simulerer en bankkonto, eller andre oppgaver som gjør at man lærer systemdesign. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg blir med. Men er litt i mot det mirc programmet. gå mye heller inn her: http://chat.efnet.org/irc.cgi og hva med et litt lettere navn på kanalen? hva med å samle inn msn adresser og lage en stor diskusjon i et felles vindu? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Lurer bare på en ting. Hva skal dataene lagres på? Flat filer? Siden du ikke leter etter en som kan MySql ol. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Jo, vi leter etter folk som kan MySQL også, men jeg kan det ikke selv Skjønner hpfarstad veldig godt. Det er slettes ikke sikkert at dette blir noe av. Men første steget er å skaffe arbeidere som vil være med. Selv om ordet arbeider blir feil å bruke. Å skaffe "arbeidere" kan ta en stund og innen det er jeg nok ganske mye bedre i php Men det er jo fint å se at folk synes det er en interessant ide Endret 17. august 2006 av Rinox Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Oi! Hadde ikke sjekket nettsiden i firefox. Alt er feil! Skal fixe det i løpet av dagen Lenke til kommentar
Teac Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 hm. Fin ide.. post her i diskusjon når dere er ferdige da Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Vi har nå bestemt at vi vil bruke omtrent 2 uker til å skaffe arbeidere. Deretter begynner prosjektet på fullt! Fint om noen av arbeiderene kan prøve å verve nye arbeidere Endret 19. august 2006 av Rinox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå