Gå til innhold

Nytt spill. Hva synes dere om dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm høres ikke så dumt ut.. Men ikke hold deg til designet der, et "spill" trenger noe fresht og ikke så stilrent..

 

Vil gjerne være med å utvikle! Men da bør vi lage et skikkelig community, så vi faktisk får gjort noe.. Har uttallige eksempler der gode ideer blir sløst vekk pga. av folk ikke prater nok sammen..

Lenke til kommentar

Nå har jeg et problem... Jeg prøver å connecte til en IRC server som jeg akkurat har laget. Den heter Real Etablish og kjører på port 6667, tror jeg.

 

Problemet er at jeg ikke klarer å connecte. Jeg få opp feilmeldingen "Unable to resolve server". Er det noen som vet hva jeg må gjøre? Klarer ikke å fikse det...

Lenke til kommentar

Sånn! Vi hadde noen problemer, men nå er IRC-kanalen satt opp :) Les mer under kategorien "chat" på nettsiden ( http://www.realetablish.1go.dk ) ;) Håper det er fler som vil bli med da :) Husk at dere må registrere dere i forumet for å bli med ;)

 

Jeg er forresten enig med halvis_92 med at vi bør linke i signaturene våre slik at det skal bli mere kjent. Jeg har gjort det i alle fall :)

Endret av Rinox
Lenke til kommentar
Spent på om dette blir noe av  :D

*host*tviler*hosst.*

Mye støv her gitt :)

6689118[/snapback]

 

*host*... eh.. ja har meget sterk tvil til at dette blir noe av.

 

For å være ærlig, så vedder jeg ti japanske yen på at dette prosjektet blåser bort innen jul...

 

Til Rinox: Ikke ta det personlig, men jeg synes du bør prøve å kjøre gjennom noen enkle programmeringsoppgaver før du hiver deg på et så stort prosjekt. Prøv å lage et "4 på rad" spill, eller et program som simulerer en bankkonto, eller andre oppgaver som gjør at man lærer systemdesign.

Lenke til kommentar

Jo, vi leter etter folk som kan MySQL også, men jeg kan det ikke selv :blush: Skjønner hpfarstad veldig godt. Det er slettes ikke sikkert at dette blir noe av. Men første steget er å skaffe arbeidere som vil være med. Selv om ordet arbeider blir feil å bruke. Å skaffe "arbeidere" kan ta en stund og innen det er jeg nok ganske mye bedre i php :)

 

Men det er jo fint å se at folk synes det er en interessant ide :)

Endret av Rinox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...