Ni kon Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei alle sammen For lenge siden postet jeg en kortfilm som jeg ikke klarer å finne frem til igjen Dette er en dansk film og handlingen er: Et par elsker, hvor han prøver å trenge inn i hennes rompe. Det er ikke aktuellt før hun får lov å ta han i rompa først. De drar på sexshop og handler dildo mm. MEn han vil begynne forsiktig med 4 ulike pølser Hun har lyst hår og de begge snakker dansk. Mener det er noe med mikkelsensfilm eller noe i den duren. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 fant den http://www.mikkelsenfilm.dk/short1.html Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Nå ble jeg nysgjerrig.. hva trenger jeg av programmer for å få sett den? Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Den var fantastisk Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Nå ble jeg nysgjerrig.. hva trenger jeg av programmer for å få sett den? 6682457[/snapback] quicktime Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Æsjda...Fair var det jo, men aldri i verden Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hmm, herr Dahle har fått ei skremmande stor interesse i dette emnet Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Haha...Der har du rett. "Anale gleder hos menn" :!: Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hehe, for en en klassiker. Jeg husker jeg så den for en del år siden. Den er sinnsykt morsom. Setter liksom ting litt i perspektiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå