eikum Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Hei! Jeg har tenkt til å skifte ut standard viften på hovedkortet "MSI K8T NEO-V, K8T800, Socket-754, ATX SATA Raid/ATA, LAN, DDR400, Lyd, AGP8x".. (LINK TIL KORTET) Viften jeg har tenkt til å sette inn, som jeg har kjøpt er "Zelman CNPS7700CU" (LINK TIL VIFTEN) Men er noe når jeg skal bytte ut noen deler som sitter på hovedkortet er jeg redd for at det kan brekke Btw skal det mye til å brekke hovedkortet? Sånn ser hovedkortet mitt ut, den plata som er der skal jeg ta bort.. Står i blokken som fulgte med viften.. Men er det bare å dytte de "skruene" ned? (lastet opp bilde av hovedkortet mitt foran og bak) Eller behøver jeg ikke å skifte ut dem? Tror jeg må det, siden skruene som følger med er lengre enn de som sitter på hovedkortet! Endret 15. august 2006 av eikum Lenke til kommentar
meeg Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hvis du går inn på produktinformasjon på Zalman's hjemmeside ser du at det følger med ny bakplate for AMD64 hovedkort. M.a.o. den orginale bakplaten må av. Skal ikke være nødvendig å bruke så mye krefter at det er fare for å ødlegge hovedkortet. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 den som sitter på er jo søren meg klistra på da... må bruke drit mye krefter på å ta den av, brekker det sikkert snart tenker jeg, eller kommer borte noe som jeg ikke burde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå