[email protected] Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Hei, er det noen som vet hvor man kan kjøpe en dvb-ip dekoder, har lyse som internett leverandør. Gidder ikke betale 80 kroner i måneden for en dårlig dekoder av dem, hvis jeg kan få kjøpt en ordentlig èn. Noen sier også at man bare kan plugge inn kabelen i nettverkskortet på pcen og bruke etheral til å finne ip-adresser for å så spille av i VLC, har prøvd men fikk det ikke til...noen som kjenner til dette? Takker for svar. Mathias A. Endret 15. august 2006 av [email protected] Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Intresert i dette jeg og. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Intresert i dette jeg og. 6678051[/snapback] jzono1: Her fant jeg noe interessant som du kanskje kan bruke. http://www.freakforum.nu/forum/showthread....07&page=1&pp=20 Endret 15. august 2006 av [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå