-Jungeldyret Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei! I dag, da jeg våknet, slo jeg på mobilen (SE K750i) og alt var som normalt. Men da jeg skulle spille av en sang fra "Filbehandling" så hang den seg, jeg trykket "tilbake-tasten" en del ganger og plutselig så virker det igjen. Hver gang jeg startet en sang fra "filbehandling" skjedde dette. Men når jeg starter den fra "mediespiller" så hang den seg ikke i det hele tatt. Jeg gikk fra mobilen for å lage frokost, og da jeg kom tilbake jeg reagerte den ikke i det hele tatt! Den sto bare og visste klokka, med svart skjerm. Jeg tok ut batteriet, og satte det inn igjen. Da jeg slo den på, så ble skjermen hvit (som den pleier), men den var det i kanskje 5-10 sek (som den ikke pleier) før den bare ble helt svart igjen! Jeg har prøvd å putte i laderen, men den reagerer overhodet ikke da heller. Og den virket helt fint i går kveld. Jeg tror at batteriet er dødt. Noen andre som kan ha noen idéer? Den ble kjøpt fra komplett.no i slutten av mars. Har ikke blitt mistet i bakken, så den kunne blitt skadet. Kommer til å sende en mail til komplett.no, hvor jeg forklarer det som har skjedd og spør om de kan sende et nytt batteri. Noen innspill? Lenke til kommentar
Kern Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det er vel like sannsynlig at telefonen trenger en formatering som at batteriet er gåent. Dessuten så er det bare 3mnd garanti på batteri. Det er veldig sjeldent at batteriene går uten at de blir kortsluttet. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 En formatering? Jeg har ikke gjort noen ting på den som kunne ha påvirket den sånn... Ingen andre mobiler jeg / eller kjente har hatt har måtte formatere en mobil... Er du sikker på dette? Lenke til kommentar
Kern Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det verkstedet gjør, noe de har gjort i alle de tilfellene jeg har hatt inne i butikken angående at telefonen ikke slår seg på og den ikke er utsatt for noe ytre påvirkning, er å legge inn hele SW på telefonen. Altså en form for formatering... Men om hva som akkurat trengs for ditt tilfelle vet jo ingen før den har vært inne til en liten sjekk. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Jeg prøvde å slå den på i dag tidlig, sånn bare for sikkerhetsskyld, og da virket den! Nå står den og lader... Jeg skjønner det ikke, den har ikke virket på nesten 24 timer og plutselig så virker den igjen..? Lenke til kommentar
Armani Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg hadde vel sendt den inn til et verksted så dem får reparert problemet, så det ikke oppstår igjen. Kan jo være at du har et eldre software på telefonen, at det er så enkelt som å bare oppgradere software. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Armani: Jeg skal sende en mail til komplett.no og spørre hvor jeg skal sende den. Mens den sto og ladet istad så hang den seg igjen, og slo seg av... Det skjer akkurat det samme nå. Av og til får jeg slått den på, men den henger seg hver gang. Ekstremt ustabil. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Jeg tok ut og inn minnekortet, batteriet og simkort. Nå har den faktisk virket i litt over en time! Jeg tar det som at den nå virker ordentlig... Edit: Den henger seg ikke når jeg spiller av lyder osv. Endret 16. august 2006 av xerminx Lenke til kommentar
Mez Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Plutselig døde min K750i også her en dag, eneste jeg måtte gjøre var å starte den uten minnekortet så var alt iorden igjen Erik Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Den har virket helt fint i flere timer nå, etter at jeg tok ut og inn batter, simkort og minnekort. Men da jeg plugget i laderen, ble den borte.. Får sende den inn til komplett.no... Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hehe. hatt masse slike problemer med min k700i. slår jeg den av så må jeg ta ut batteriet før jeg får startet den igjen. Det nye nå er at mobilen lager skurrelyder i høytaleren når jeg har ringt noen og den slutter ikke før jeg restarter den igjen... Lurer på om den snart eksploderer. men den må nok leve et år til... Lenke til kommentar
Armani Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Du kan jo levere den til Zodiac Norge som ligger bak storo senter hvis du da bor i oslo eller sendte den med post. Dem har jo blitt et hovedverksted for Sony Ericsson, de har nå alle rettigheter. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Armani: Jeg bor i Oslo ja... Men hvor mye koster det å ha den der? Jeg hadde egentlig sett at det gikk på en garanti eller noe, fordi mobilen ble jo kjøpt i Mars. Edit: Annbefaler du å sende den dit, i stedet for til komplett.no? Endret 17. august 2006 av xerminx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå