stkmydla Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei alle sammen. Har prøvd å finne en passende kategori, og håper at jeg lyktes, ellers må dere bare flytte emnet! Beklager i så fall. Mitt problem er at jeg har en defekt fjernkontroll til min Targa HDD-opptaker. Det virket som butikken nesten ikke var interessert i å reparere KUN fjernkontrollen, de ville heller ta hele opptakeren i retur, og at jeg får pengene igjen. Det er vel og bra det, men jeg sitter igjen med en full harddisk på 160GB som jeg ikke får hentet ut en eneste ting fra. Og ja, det er kun fjernkontrollen som er ødelagt, jeg satt nemlig og redigerte opptak da den plutselig sluttet å virke. Alt annet virker som før, synd at man bare kan trykke på Rec, Play, Stop og Eject - samt Standby på selve opptakeren. Og batteriene er byttet flere ganger for å sjekke ut det! Så blir spørsmålet mitt om noen vet hvordan jeg kan få hentet ut opptakene mine? Går det an å kjøpe en universalfjernkontroll, og at det vil funke? Eller kommer kanskje det veldig an på? På forhånd takk for alle mulige svar! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Universalkontrollere virker slik at du må taste inn en kode som forteller den hvilket utstyr den skal virke mot. Det vil da stå en tabell i bruksanvisningen som lister alle enheter som er lagt inn. Hvis din Targa ikke står i den listen så vil det ikke fungere. Lenke til kommentar
stkmydla Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Da ble jeg MYE klokere! Skal undersøke litt videre nå. Tusen takk! EDIT: Nå har jeg snakket med kundeservice til Logitech, veldig bra forresten, og bestilt en "Logitech Harmony 525" som jeg håper skal gjøre susen. Den skal i hvert fall støtte spilleren min. Takk nok en gang for all hjelp! Endret 15. august 2006 av stkmydla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå