Henrik C Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Longboard, som noen nevnte oppi her, er konge. Bare cruise rundt, slappe av og drive fremover <3 Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hvis det er noe du burde prøve er det Paragliding. se Oslo Paragliderklubb Eller så er det ganske morsomt å sykle rundt og hoppe og ha det morro, for min del MTB med BMX er jo morro det og. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Støtter padling, kjempe trening og adrenalin kick! I vertfall i elvepadling, det kan jeg skrive under på. Ellers er Juving noe du bør prøve, kjempe sosialt og artig. Ellers er vell alt over bra, Sport og musikk er sunt, morro og sosialt! Trening med manualer og aprater kan også være morro, men ikkje noe og drive med en hel dag kansje.. Obs! Glemte nesten Leirdueskyting kjempesosialt og utrolig artig. For virkelig testet reaksjonen når du må kaste hagla opp på skuldra "sikte" og skyte i løpet v 0.33 sekunder. Har du muligheten til det må det prøves! Endret 19. august 2006 av The Norwegian Pikie Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Hvorfor ingen før meg har nevnt CS er meg en gåte. Daniel Endret 20. august 2006 av danilovic Lenke til kommentar
Timberman Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hvorfor ikke lære ett nytt språk? Det er ganske kult å kunne et språk ikke så mange andre kan? Jeg holder på med portugisisk, eller "sleiv-spansk" om du vil ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå