Knast Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Jeg vil lære meg en ny ting. -Hva skal jeg lære meg? Dette er en seriøs post, så vil ikke ha forslag som å lære meg å prompe nasjonalsanger eller tré kondomer gjennom nesa.. Eksempel: Fikk en idé på Teknologi-forumet å lære seg å memorere. Jeg synes det høres litt fancy ut å klare å stokke en kortstokk, bla igjennom den, gi den til en venn og ramse opp kortene i rekkefølge fra først til sist, sist til først, og å klare å plukke ut f.eks. kort nr 27.. I tråden henviser noen til en bok ved navn "Memo", som jeg kommer til å anskaffe meg snart. Noen gode forslag? Fra før: -Kjæreste -Diverse datating (orker ikke mer her ) -Trening -Politisk arbeid -Fotball på lavt nivå -Svømming/bading -Lese -Fotografering/filming/redigering -Seilbrett -Golf -Gitar og trompet Endret 15. august 2006 av lathorv Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Err, hvor gammel er du? Jeg syns ihvertfall det er konge å seile seilbrett. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Å åpne ølla med hva som helst! Det er ganske vanskelig. Pappa hevder han har klart det med en istapp. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) 18 år til søndag. Tester ut seilbrett nå for tiden:) Åpne flasker er litt kult.. klarer det med nøkler og andre metall-ting.. har et mål med øye-hulen edit: flytter "allerede"-liste til toppen.. Endret 15. august 2006 av lathorv Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Lær deg å "rulle med magen". Det er enkelt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 sjonglering er ganske morsomt tidsfordriv. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Du kan for eksempel lære deg å spille et instrument. Det vil du få utrolig mye igjen for. Ukulele er en slager =) Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Mekke/Skru motor Være med venner Feste That should do it Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Seilflyging! www.osloseilflyklubb.no ;-) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Er du interessert i motorsport? Lenke til kommentar
Knast Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Spiller el-gitar og trompet og er godt inne i musikk-teori så fikser enkle ting på det meste med strenger og bånd, tangenter og 3 eller 4 ventiler er ikke noe særlig interessert i motorsport.. bil er gøy da.. mange morsomme forlag her, fortsett Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Lær deg å spille et instrument. Eneten det er piano (og diverse varianter av synthizisere ol), gitar, bassgitar, fiolin eller trommer. Eller to intrument. Å kunne spille noe gir deg utrolig mye glede og burde være noe alle brude få lov til. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Nå vet jeg ikke hva slags seilbrett du seiler, men jeg har kjøpt Formula Experience. Utrolig morro når det blåser litt, og du planer Formula Experience fra Starboard anbefales, eventuelt Bic sin modell. Nå er jeg fra Arendal, aka Starboard-land, så det kan ha noe med det å gjøre. Ikke handle på SrfSnoSk8, han er nuub. Har såvidt Starboard. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Golf! Kjempeartig i starten når du har nybegynnarflaks, går kanskje litt ned når du må lære deg å spele korrekt og så blir det kjekkare etterkvart som du får ting til å stemme. Er ein ganske dyr sport riktignok, men du kan alltids prøve litt først utan å legge ut for mykje. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Nå vet jeg ikke hva slags seilbrett du seiler, men jeg har kjøpt Formula Experience. Utrolig morro når det blåser litt, og du planer Formula Experience fra Starboard anbefales, eventuelt Bic sin modell. Nå er jeg fra Arendal, aka Starboard-land, så det kan ha noe med det å gjøre. Ikke handle på SrfSnoSk8, han er nuub. Har såvidt Starboard. 6677869[/snapback] Har hytte ved Fredrikstad, og mor og far har båt der, så surfer nok litt der fremover. Jeg har kun prøvd 4-5 ganger som konfirmant og leder på konfirmantleir ved Grimstad. Har ved et par anledninger fått til å godt ute op bommen og lene meg bakover, det er noe av det diggeste jeg har følt =P Dette brettet var menigheten sitt, men har et hjemme jeg ikke har fått prøvd enda.. Kan sjekke merke i kveld;) Tror det er kind of nybegynnerbrett.. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Golf! Kjempeartig i starten når du har nybegynnarflaks, går kanskje litt ned når du må lære deg å spele korrekt og så blir det kjekkare etterkvart som du får ting til å stemme. Er ein ganske dyr sport riktignok, men du kan alltids prøve litt først utan å legge ut for mykje. 6677895[/snapback] Spiller golf =P Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Padling Om det er havpadling eller elvepadling du velger så får du deg uansett utrolig kule opplevelser. Se denne tråden for litt info. Og her for en titt i en nettbutikk jeg handler mye i. Selv driver jeg med elvepadling og er helt hekta. Her er et bilde av kajakken min. Endret 15. august 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Grafitti? Det er kjempegøy^^ http://www.stencilrevolution.com/ Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Kjøp den boken, den er super! Har lest den 3 ganger nå, og skal snart begynne å pugge dobbeltsystemet. Uten å røpe for mye, kan jeg si at du kommer til å elske den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå