nieh Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg har et Pioneer DCS323 suroundsound system. Men jeg klarer ikke å spille av sone 1 filmer. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det? Kan det ha noe med gammel firmware å gjøre? På forhånd takk Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Du kan bruke en spesiell fjernkontroll til de fleste Pioneer-spillerne. Kanskje din lokale butikk har en som du kan få bruke? Ring og hør der du kjøpte den... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Sone 1 er NTSC (Amerikansk TV-standard). Det betyr at enten må - spilleren konvertere fra NTSC til PAL eller så må - TVen takle NTSC-signaler Hvis disse tingene ikke er på plass vil du ikke kunne spille Sone 1 filmer. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Enten kan du ringe Pioneer kundeservice, eller så kan du høre med butikken der du kjøpte den (eller en annen butikk). De pleier å ha en spesialprogrammert universalfjernkontroll som kan gjøre det sonefritt. Noen spillere (i hvert fall opptakerene) kan gjøres sonefri med en cd. Jeg VET at dette anlegget kan gjøres sonefritt Edit: Så at det var 323 og ikke 360. Da VET jeg ikke, men jeg er GASNKE sikker Endret 16. august 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå