Rinox Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei! Nå vil jeg registrere et tk domene på dot tk. Men jeg skjønner ikke hvordan! Hva er det jeg skal fylle inn på step 2 av 3? Er det ønsket websidenavn eller eksisterende? Og hva skal jeg fylle ut ved mailen? Takk for hjelp Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Anyone? Vær så snill .... Trenger hjelp fort Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 dått.tk er noe herk da. Masse popups og reklame. Hvis du skal ha en enkelere adresse, prøv heller www.moo.no Da blir adressen din www.dittnavn.moo.no Nesten like enkelt som .tk. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 dot.tk er en bra side så lenge man skrur av reklamen, skulle tru at det er det eksisterende domene. og mail en er mailadressen din skulle jeg tru Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Enig med awesnes Man styrer unna sider med .tk-domener. TK er tregt, ustabilt, har masse reklame og legger sida di i en frame. Veldig upraktisk. Velg en løsning som moo.no eller eventuelt kjøp deg et domene. Koster ikke mer enn en hundrelapp i året for et com/net/org/biz-domene. Info-domener kan du få gratis i ett år. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 åja... Jeg trodde tk domener var en type webhotell som var gratis, men det er altså et ssånt type subdomene eller no? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 .tk er bare gratisdomene som viser innhold fra eksisterende webområder i en frame. Dvs. du må ha et webområde å legge siden på fra før. Finnes gratis webhoster, men da kan man ikke forvente den samme kvaliteten, i form av hastighet og muligheter, som du får hvis du betaler litt. Reklamen på .tk-sidene kan fjernes (selv om det ser ut som det har gått de fleste hus forbi), men det er uansett bedre å investere i et skikkelig webhotell med domene. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Æsj! Jeg må jo vente 15 sekunder på en reklamefyllt side før vi kommer til min side jo! Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 logg deg inn på dot tk og klikk på en link som heter promt eller noe sånt. der kan du velge hva slags reklame du vil ha, eller ingen Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Bare logg deg inn på kontrollpanelet. I venstre kolonne trykker du på Dot TK Linker Promo. Velg hvilket av dine domener og huk av for «NO THANKS, i don't want to have any advertisements on my webpage». Når du så trykker continue, skal alt være i orden Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Takk, takk dere, men det fikset ikke problemet. Prøv å gå inn på prate.tk... da kommer det først opp en sort skjerm med crazy frog på som reklemerer for ringetoner. Så må jeg vente i 15 sekunder og så kommer jeg til nettsiden Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Endret 16. august 2006 av Rinox Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 det er blitt fortalt allerede Det er den eneste metoden Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Oi! Jeg prøvde nå for 3. gang og nå virket det plutselig... Det hadde nok noe å gjøre med at jeg ikke logget ut, men bare lukket browseren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå