Bjarnez Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 har låst opp en duron 700 og er klar for å overklokke den. Noen som har en liste over hvor mange volt man burde kjøre på etterhvert som man øker farta?? Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Det skal ikke være noe problem å sette den på maks hvis du har sånn nogenlunde god kjøling på den. Gjør det, og klokk til du ikke får boota maskinen. Sett den litt ned igjen, og prøv å starte windows. Kan hende du må slette cmos etter du har kjørt den så høyt at du ikke får boota. Det kommer litt an på hovedkortet ditt. Kan funke å slå av powersupplyen. Lykke til! :smile: Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 ja,, men er det noen som vet sånn ca hvor mye jeg må sette opp volten per Xhz jeg klokker den opp? Jeg har nemlig ikke tenkt å legge så mye flid i det, gidder ikke sitte å benchmarke for å sjekke om systemet kjører stabilt. Har kun prosessrvifte i:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå