Bad4Bing Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Installerte windows for ikke saa lenge siden, men naa vil den ikke finne musen eller tastaturet. I skrivende stund bruker jeg PS2 innganger paa begge, men vil helst ikke gaa back to stoneage vis dere skjonner hva jeg mener. Er det noen der ute som kan hjelpe? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Sjekk i BIOS om USB Peripherals er slått av der. Lenke til kommentar
Bad4Bing Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Ok, har enda ikke sjekket der kan godt vaere :I.. Takk Bitex.... Lenke til kommentar
Bad4Bing Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Nei, det funket ikke. Det er fortsatt helt dodt. Den vil ikke finne den automatisk Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Fungerer andre USB enheter? Prøvd andre porter? Lenke til kommentar
Bad4Bing Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Har provd absolutt alle portene men ingen respons. Jeg lurer paa om det er noe galt i selve hovedkortet at den har utkoblet alle portene. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ok, har enda ikke sjekket der kan godt vaere :I.. Takk Bitex.... 6677376[/snapback] Hva fant du da? Gikk du inn på Integrated Peripherals og slo på USB Mouse support og USB keyboard support eller noe lignende? Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Ja noe i den duren. Men naa installerte jeg nytt windows og da sa den noe med at usb device not recognized. Provde aa installere driverene men fortsatt ingen tegn til liv... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 prøv å skru på pc-en uten at musen og tastaturet er tilkoblet. når du har kommet deg inn i windows pluger du til musen og tastaturet. så venter du noen sekunder så funker det forhåpentlig vis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå