luxus86 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Noen som har noen ideer? Jobber på en skole, og en av media lærerene vil gjerne bruke en screensaver han har som powerpoint presentasjon.. Jeg har funnet programmer som gjør om powerpoint til screensaver, men ikke omvendt.. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Ta screenshot med "Print Screen"-knappen og lim inn i Powerpoint? Lenke til kommentar
luxus86 Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Ta screenshot med "Print Screen"-knappen og lim inn i Powerpoint? 6677307[/snapback] Haha, er det så enkelt? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Skjermspareren forsvinner jo i det man trykker på "Print Screen" Alternativet som eg har brukt til noe lignende tidligere er å bruker fjernstyringsprogramvaren LogMeIn.com, for så å ta opp en "fjernstyringssession", og deretter konvertere til .avi. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Den forsvinner, men man skal ha klart å ta det skjermskuddet. Iallfall klarer jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå