askil8 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg klarer meg temmelig bra i stortsett alle fagene. Karakterboken i år hadde bare 4 og 5 og et snitt på 4,58. Jeg kommer nok til å gå allmenn for å få styrket matten min. Har hørt at det er den som er tyngst på siv. ing. 6732389[/snapback] Det blir nok ikke noe problem. Husk å ikke jobbe mer enn nødvendig på ungdomsskolen/videregående, da går du bare lei! Karakterene derfra brukes bare til opptak når du skal studere uansett. Det holder at du kommer inn. Lykke til. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Særlig matten er nok veldig lurt å kunne godt når en går ut av vidergående. Jeg tror nok der er det ikke lurt å bare få gode nok karakterer for å komme videre. Den matta du starter med på ingniøren er ikke lett og har en problemmer fra før av blir det ikke bedre med det. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Det blir nok ikke noe problem. Husk å ikke jobbe mer enn nødvendig på ungdomsskolen/videregående, da går du bare lei! Karakterene derfra brukes bare til opptak når du skal studere uansett. Det holder at du kommer inn. Lykke til. 6737814[/snapback] De karakterene der får jeg nesten uten å jobbe, så det er ikke akkurat min største bekymring Takk for det! Særlig matten er nok veldig lurt å kunne godt når en går ut av vidergående. Jeg tror nok der er det ikke lurt å bare få gode nok karakterer for å komme videre. Den matta du starter med på ingniøren er ikke lett og har en problemmer fra før av blir det ikke bedre med det. 6738265[/snapback] Matte klarer jeg meg bra i. Må bare lære meg å dele >.< Var syk i den måneden vi hadde om deling i sjette Lenke til kommentar
Knast Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Matte klarer jeg meg bra i. Må bare lære meg å dele >.< Var syk i den måneden vi hadde om deling i sjette 6738790[/snapback] hvilken klasse går du nå? deling gjør man mest på kalkulator, men kan være greit å kunne, siden du med deleteknikken man lærer å¨barne/ungdomsskolen kan få uendelig mange desimaler av f.eks. pii.. http://www.matematikk.net/klassetrinn/klas...tiplikasjon.php Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 Går i tiende. Men jeg gidder ikke stresse så mye med det, læreren min vet at jeg sliter med det og jeg skal få kurs utover høsten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå