Gå til innhold

Ingeniør, hvordan bli det, hvilken linje?

Zappza

Anbefalte innlegg

Jeg klarer meg temmelig bra i stortsett alle fagene. Karakterboken i år hadde bare 4 og 5 og et snitt på 4,58.

Jeg kommer nok til å gå allmenn for å få styrket matten min. Har hørt at det er den som er tyngst på siv. ing.

6732389[/snapback]

Det blir nok ikke noe problem. Husk å ikke jobbe mer enn nødvendig på ungdomsskolen/videregående, da går du bare lei! Karakterene derfra brukes bare til opptak når du skal studere uansett. Det holder at du kommer inn. Lykke til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Særlig matten er nok veldig lurt å kunne godt når en går ut av vidergående. Jeg tror nok der er det ikke lurt å bare få gode nok karakterer for å komme videre. Den matta du starter med på ingniøren er ikke lett og har en problemmer fra før av blir det ikke bedre med det.

Lenke til kommentar
Det blir nok ikke noe problem. Husk å ikke jobbe mer enn nødvendig på ungdomsskolen/videregående, da går du bare lei! Karakterene derfra brukes bare til opptak når du skal studere uansett. Det holder at du kommer inn. Lykke til.

6737814[/snapback]

De karakterene der får jeg nesten uten å jobbe, så det er ikke akkurat min største bekymring :wee:

Takk for det!

Særlig matten er nok veldig lurt å kunne godt når en går ut av vidergående. Jeg tror nok der er det ikke lurt å bare få gode nok karakterer for å komme videre. Den matta du starter med på ingniøren er ikke lett og har en problemmer fra før av blir det ikke bedre med det.

6738265[/snapback]

Matte klarer jeg meg bra i. Må bare lære meg å dele >.<

Var syk i den måneden vi hadde om deling i sjette :(

Lenke til kommentar
Matte klarer jeg meg bra i. Må bare lære meg å dele >.<

Var syk i den måneden vi hadde om deling i sjette :(

6738790[/snapback]

hvilken klasse går du nå? deling gjør man mest på kalkulator, men kan være greit å kunne, siden du med deleteknikken man lærer å¨barne/ungdomsskolen kan få uendelig mange desimaler av f.eks. pii..

http://www.matematikk.net/klassetrinn/klas...tiplikasjon.php

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...