St-Cruz Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Ja da kom dagen, dagen jeg hadde ventet på i et halvt år, holdt ut pga Norway Cup. Gjennom fotballen har jeg blitt pisket til å løpe og trene, men nå må jeg klare dette på egenhånd. Spørsmålet blir jo da; Er det nok å bare ta seg en 50-60 mins jogge tur annenhver dag for å holde seg i en ok form, er ikke noe intresert i store muskler osv. Vil bare ikke bli feit! (Kan sikkert ta pushps og sittups morgen og kveld om det hjelper?) Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Begynn å svøm! Bedre sport for å komme å holde seg i form finnes ikke, å det kan jeg skrive under på! Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Er elendig til å svømme Tenkte mest på øvelser osv. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Er elendig til å svømme Tenkte mest på øvelser osv. 6679781[/snapback] Slutte å drikke cola hadde jo vært en start iallefall.... Hvist du skal jogge, blir ikke det mye som å gå på fotball igjen, er ikke det mye kondisjonstrening der? Anbefaler deg å lære deg å svømme da Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Svømming å sykling er bra. Du burde ikke jogge så mye, det er dårlig for knærne dine. Spesielt de lange turene. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 volleyball knallgøy sport Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Beveg deg et par timer hver dag. sykling, jogging i skogen. Det skal ikke så mye til for å holde seg i form. Hvis du har mulighet til å sykle til skole/jobb så er dette en god måte å holde seg i form. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Du bør sykle. Kanskje 5-10 km pr dag så du får god kondis. (Funker for meg) Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Sykling, jogging o.l bare husk på at du får IKKE god kondisjon av å bare jogge/sykle mil etter mil (Du får en grei grunnkondisjon). Skal du ha kondis, så er det intervalltrening 1-2 ganger i uka som gjelder.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 En time hver dag med lett jogging burde gjøre susen (gjerne før frokost om du har tid til det). Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Begynn med airsoft selvsagt! Da får du både adrenalin og mosjon. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 -. Begynne og sykkle - Begynne på/med klatring -Begynne med paintball eller airsoft som Kyrre sa. Selv driver jeg med paintball, fin mosjon det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå