N* Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg har kuttet meg på fingrene mine og det er noen hudfiller som bare ligger over sårene. Det ser ut som det kommer til å bli ny hud under de, for de ligger liksom over vanlig "hudhøyde". Det er ikke følelse i disse fillene, så jeg lurer på om jeg bare skal dra de av og la det bli ny hud der, eller blir det bare værre og tar lang tid før det gror da? Det ville jo vært dumt om det grodde slik at det ser ut som jeg har dobbelt lag med hud noen steder. Mulig jeg spør dumt, men jeg har aldri kuttet meg så mye før. :!: Har ikke peiling på sånt. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hvor dypt snakker vi? Kutta meg en gang ganske dypt selv i venstre pekefinger ganske nærme der neglen slutter. Helt inn til beinet. En god del år siden nå, men kan ikke huske å ha rivi av noen hudfiller. Hvis det ser dødt ut kan du sikkert bare rive det av... vil jo gro uansett. Hvis det er dødt tror jeg kroppen uansett vil kvitte seg med det da... men ville anbefalt at du renser det skikkelig og får på noe plaster/bandasje hvis det er ille nok. Samme som når man brenner seg. Død hud kan bli liggende en god stund men det vil falle av før eller seinere innen det kommer ny hud. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 La det være, du dør nok ikke. Men litt teit tråd, spør moren din Lenke til kommentar
N* Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 chrml: Da lar jeg det ligge der og ser om det faller av etter hvert. Det ser egentlig helt ut som vanlig hud, men jeg kjenner det ikke når jeg tar på den. Jeg kuttet vekk huden fra to ledd, så bare beinet ble igjen (også disse fillene da). Impetus90: Er jo litt viktig at det ikke blir så veldig stygge arr da. Er ikke noen her jeg kan spørre. Teit tråd? Kanskje litt Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det beste er nok og kutte av hele figeren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå