Gå til innhold

Røyk og tobakk tråden V1


St-Cruz

Anbefalte innlegg

Ja siden vi har en snus tråd, hvorfor ikke en røyk tråd også?

 

Jeg røyker da gjerne Prince mild og ikke noe annet, går fint med en Marlboro en gang i blandt, men foretrekker Prince mild

 

 

Kom gjerne med "omtaler" om forskjellige merker osv, føler selv at jeg ikke har nok penger til å prøve andre merker, kjipt å bruke 60,- på noe dritt :nei:

 

 

Vi klarer oss uten folk som hater røyk i denne tråden.

Endret av St-Cruz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt av røyk faller i en stor bås som kan sammenlignes med den lille tanken under utedassen på hytta vår for min del. Det er noe skikkelig dritt... hvorfor ikke lære seg å være mer sosial istedenfor å "kjøpe seg status" ved å stå der å sutte på en røyk fpr å ikke ser helt dum når du bare står der. Nei, sosial erfaring ftw! :)

 

Finnes det en "Røykere vs ikke-røykere" tråd? Kanskje ikke den diskusjonen denne tråden var ment for...

Lenke til kommentar

Røyker Camel og sverger at jeg kjenner forskjell fra andre merker. Men hvis noen putter en Prince i pakken min og jeg tar den, da merker jeg ikke at det var en annen sigarett før jeg ser merket ved filteret når jeg stumper den.

 

Tror det er mye innbilning ute å går når folk har favorittmerker.

Lenke til kommentar
Røyker Camel og sverger at jeg kjenner forskjell fra andre merker. Men hvis noen putter en Prince i pakken min og jeg tar den, da merker jeg ikke at det var en annen sigarett før jeg ser merket ved filteret når jeg stumper den.

 

Tror det er mye innbilning ute å går når folk har favorittmerker.

6677036[/snapback]

 

Kan ikke gi mitt sammtykket der nei, jeg smaker stor forskjell på de forskjellige røyk merkene.

 

Prøvde Prince? Menthol i dag, usj hvordan de får solgt dette skvipet aner jeg ikke :thumbdown:

Lenke til kommentar
Røyker Camel og sverger at jeg kjenner forskjell fra andre merker. Men hvis noen putter en Prince i pakken min og jeg tar den, da merker jeg ikke at det var en annen sigarett før jeg ser merket ved filteret når jeg stumper den.

 

Tror det er mye innbilning ute å går når folk har favorittmerker.

6677036[/snapback]

Huh? Prince og Camel smaker jo vidt forskjellig. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Røyker Camel og sverger at jeg kjenner forskjell fra andre merker. Men hvis noen putter en Prince i pakken min og jeg tar den, da merker jeg ikke at det var en annen sigarett før jeg ser merket ved filteret når jeg stumper den.

 

Tror det er mye innbilning ute å går når folk har favorittmerker.

6677036[/snapback]

 

Kan ikke gi mitt sammtykket der nei, jeg smaker stor forskjell på de forskjellige røyk merkene.

 

Prøvde Prince? Menthol i dag, usj hvordan de får solgt dette skvipet aner jeg ikke :thumbdown:

6677046[/snapback]

Menthol er jo ganske spesiellt da, smaker jo forferdelig.

 

Men undersøkelser viser at noe slikt som 7/10 røykere ikke kjenner igjen favorittsigaretmerket. Jeg kjenner ikke forskjell, særlig ikke hvis jeg ikke vet at jeg røyker noe annet.

 

EDIT: Men jeg "kjenner" forskjell hvis jeg av en eller annen merkerlig grunn kjøper en pakke Prince.

Endret av MrSifter
Lenke til kommentar

Jeg røyker egentlig de fleste merker, men jeg fordrar ikke prince. Greit, en sjelden gang i blant når jeg ikke har sigg sjøl og jeg må bomme av pappa eller noen andre, så er det greit med prince..

Men faen så det smaker pikk!

Foretrekker Luckies og Marlboro, evt Camel. Funker og med Blue Master.

Har en kartong Marlboro 100's jeg driver og røyker på for tida :D Digg..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...