arielfaaland Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Heisann.. Har tenkt litt på dette i det siste; hva vil dere si er det vanligste samtaleemnet til folk.. ..Mener da samtaler med folk dere overhode ikke kjenner, tilfeldige altså.. Si man sitter på toget\bussen\flyet\benken\venterom\ etc. hva ville dere først begynt å prate om? - Været - Tv programmer? !? ..flere Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 At jeg var i Spania i ferien og så spør om hvor de har vært på ferie, hva skjedde der osv Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Når det gjelder å snakke med fremmede syns jeg det er en ypperlig sjanse til å lære mer om nye ting selv om jeg ikke har en sterk interesse for det. Ofte lar jeg samtaleemnet bli dems hobby/interesser dersom de ønsker . Jeg lærer mer og begge føler vi har hatt en god samtale. Endret 15. august 2006 av chrml Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Været er ganske typisk og kjedelig. Helst noe minst én av personene er interessert i. Hver gang jeg ser en godt trent kar på bussen etc, spør jeg «Jøss, hvor lenge har du trent for å få de armene?», blir som regel armer, siden det er på bussen. Hvis en med en tøff mobil tar den opp, kommenterer jeg bare at det er en tøff mobil, og praten starter. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Med venner går det mest om WoW, og nettlesere Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Været er jo en klassisk icebreaker. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Mamma har sagt jeg ikke skal snakke med fremmede folk! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Mamma har sagt jeg ikke skal snakke med fremmede folk! 6677217[/snapback] Da får du mange nye venner Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Med venner går det mest om WoW, og nettlesere Og med fremmede? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg har egentlig aldri noe spes. samtaleemne når jeg snakker med folk, enten de er venner eller fremmede, jeg bare babler i veg om alt mulig mellom himmel og jord, om det måtte være grapefrukt, høytallerelementer eller buksesmekken min Det blir som regel 10 ganger fler emner enn samtaler.. Snakker høl i hodet på folk når jeg først setter igang, og jeg prater utrolig mye piss Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Været uten tvil. Spesielt hvis man ikke har noen interessante ting å snakke om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå