KarvaBlad Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Har fått nytt grafikkort (Geforce 6200) og nå klarer ikke windows å spille av videosnutter på vanlig måte i f.eks. Media Player 10 eller DivX Player 6. Har prøvd å downloade nye codecs, men det funker ikke. Windows bare går utroooolig sakte (CPUen bruker 100%) så jeg må bare slå av... Hva kan jeg gjøre? Dessuten har jeg problemer med at i Warcraft 3 og i Sims 2 mangler visse farger/textures. Har noen noen forslag til løsning? Har prøvd de nyeste nVidia driverne og alt mulig.... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Oppdater drivere til grafikkorte ditt Edit: Hvist du har windows xp last ned å prøv denne Endret 15. august 2006 av kt600 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Han har jo gjort det allerede. Hvilket grafikkort hadde du før? Fikk du avinstallert driverene til det? Det kan ofte hjelpe å fjerne helt restene etter de gamle driverne med Driver Cleaner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå